Emils. Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skertl er faen meg idiot.Fordi?Han klapper til Costa. Se på kampen du.Må virkelig være kjedelig å være så ultrasupporter som deg og bs.Du er vel ikke noe bedre, selv om du liker å tro du er det.Jo, jeg er det i akkurat dette tilfelle. Du ser at Skertl klapper til mot Costa du og.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Rett-frem finta fungerer på Liverpool. Mye rot nå! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skuddfoten til Hazard er ikkje mykje å skryte av. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Oppskrytt spiller Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Nå er det klasseforskjell. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er gult kort ja?! Bra det er konsekvent dømming da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Costa blir mer å mer klyse for hver kamp. Idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gult for årlig slått i trynet ved side, dårlig dømming igrunn. Begge lag har sine perioder,men Chelsea ser sterkest Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Vi startet veldig bra i omgangen, nå håper jeg å se Borini inn og at vi fortsetter slik vi startet. Lenke til kommentar
AMENRA Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skertl er faen meg idiot.Fordi?Han klapper til Costa. Se på kampen du.Må virkelig være kjedelig å være så ultrasupporter som deg og bs.Du er vel ikke noe bedre, selv om du liker å tro du er det.Jo, jeg er det i akkurat dette tilfelle.Du ser at Skertl klapper til mot Costa du og.. Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gult for årlig slått i trynet ved side, dårlig dømming igrunn. Begge lag har sine perioder,men Chelsea ser sterkestHvor mye har du drikki...? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Når Chelsea kommer ut på banen igjen med beskjed om å drepe kampen skjer et av to. Chelsea punkterer kampen eller Liverpool kontrer inn mål. Mourinho har ingen grunn til å være kynisk og jeg tror han går for seier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Gult for årlig slått i trynet ved side, dårlig dømming igrunn. Begge lag har sine perioder,men Chelsea ser sterkestHvor mye har du drikki...? Hvor er man uenig? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Handler ikke om uenighet, men om en uforståelig tekst Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo, men herregud, du forsvarer Costa som om hans sine skitne triks er helt greit mens Skrtel sin reaksjon på det er helt idiotisk når ALLE som ser på fotball vet hvordan Costa er og er ute etter å provosere. Hvordan kan du, kun ved hjelp av tv-bildene, være så sikker på at Costa provoserer? Dette er kun antagelser og helt til det motsatte er bevist er han uskyldig. Dersom han slenger med leppen er det selvsagt like idiotisk som reaksjonen til Skrtl er. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er Costa som prøver å framprovosere en reaksjon fra Skrtel. Stygt spill. Du har ingen bevis som underbygger den påstanden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Handler ikke om uenighet, men om en uforståelig tekst Haha,skriver på iPad, damn autocorrect Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Få på Lallana før 60min. Så får vi enda mer fart og kreativitet på midtbanen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er Costa som prøver å framprovosere en reaksjon fra Skrtel. Stygt spill. Du har ingen bevis som underbygger den påstanden. Han er ikke i nærheten av ballen og går hardt inn i ryggen på Skrtel som er i full fart mot en utrustende keeper. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er Costa som prøver å framprovosere en reaksjon fra Skrtel. Stygt spill. Du har ingen bevis som underbygger den påstanden. Han er ikke i nærheten av ballen og går hardt inn i ryggen på Skrtel som er i full fart mot en utrustende keeper. Det er ikke annet en en stygg takling og forsvarer på ingen måte reaksjonen til Skrtel. Dersom han slenger med leppen derimot er det greit, men det kan ikke tv-bildene bevise. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå