Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Studio sier det ikke er straffe. Sterkt uenig, han har god tid til å flytte hånden sin. Hadde vært enig om det var snakk om 2 meter. Joda, det er for så vidt sant, men; hvor skal han ha hånden? Det er i alle fall ikke med vilje, og det er ikke en klar blokkeringen av et mål eller For meg virker det som om han "dytter" hånden mot ballen. EDIT: Står jo i en veldig unaturlig stilling. Ser ut til at han lener seg mot ballen med hånden.Til tross for at han har hånden nært kroppen mener jeg han både kunne ha fjernet den og at det skulle vært straffe. Endret 8. november 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Dere Liverpool folk imponerer meg litt nå. Mulig at grunnen er at Chelsea seier strengt tatt ikke er et ran, men hadde situasjonen vært snudd hadde det vært mye hyling og skriking og boikott av dommere og sikkert mye annet. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg syntes at det hadde vært greit med straffe 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Syns det kunne vært dømnt straffe på slutten der, men Chelsea vant fortjent. Mye, mye bedre trøkk og guts fra spillerne. Jeg så bare andreomgangen og syns Chelsea var klart best. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Heller mot at det var straffe, men vi kan takke oss selv for at vi tapte i dag. Ikke vår verste kamp denne sesongen, men fortsatt totalt ufarlige fremover og dårlig bedriftsnivå på mye av det defensive. Endret 8. november 2014 av Termo Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Can kreditert scoringen. http://www.liverpool.no/Nyheter/Can-kreditert-scoring.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå