Gå til innhold

[PL] Liverpool v Chelsea

Tunky

Anbefalte innlegg

F16KmnD.pngVSLXAtob7.png

Anfield

08.11.14 - 13.45

TV2 Sport Premium

Snur trenden nå? Kanskje Liverpool kan dra i land en seier, endelig. Syns vi gjorde en imponerende kamp mot Real Madrid, forhåpentligvis har vi litt selvtillit nå.

Dessverre er Sturridge ikke tilbake til denne kampen, i følge Liverpool Echo. Ellers er Suso, Sakho, Jose Enrique og Flanagan fortsatt ute.

Chelsea på sin side mangler bare Mikel og Remy, men førstnevnte er ventet å være klar til kampen (i følge Physioroom).

Håper vi ser 4-4-2 med diamant:

Mignolet; Manquillo - Skrtel - Toure - Moreno; Gerrard - Henderson - Coutinho - Sterling; Balotelli - Borini.

Chelsea stiller mest sannsynlig en 4-2-3-1:

Courtois; Ivanovic - Terry - Cahill - Azpi; Fabregas - Matic; Willian - Oscar - Hazard; Costa

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg las ikke førstepost :p

Forsåvidt enig i at 4-4-2 diamant nok er tingen. Da kommer Gerrard til sin rett(dårligere i en toer-midtbane), sterling med farten i 10er-rollen, og en bevegelig Borini sammen med Balotello på topp. Håper Markovic også får vist seg fram, imponerte stort mot Real!

Du har plassert Willian og Hazard feil, Hazard spiller til venstre, og Willian til høyre :)

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Jeg las ikke førstepost :p

Forsåvidt enig i at 4-4-2 diamant nok er tingen. Da kommer Gerrard til sin rett(dårligere i en toer-midtbane), sterling med farten i 10er-rollen, og en bevegelig Borini sammen med Balotello på topp. Håper Markovic også får vist seg fram, imponerte stort mot Real!

Du har plassert Willian og Hazard feil, Hazard spiller til venstre, og Willian til høyre :)

Jeg syns de gangene vi brukte diamant i fjor funka så bra. Men da hadde vi jo Sturridge og Suarez på topp.

Jeg vet at Hazard er venstre og Willian er høyre. Tenkte til og med på det da jeg skrev oppstillinga, men har tydeligvis tenkt for mye (evt. lite..) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...