OHJohansen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Så mye på du punge ut for nye Galaxy Gear S.Samsungs nye smartklokke har fått norsk pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hvorfor står det ikke i saken hva prisen faktisk er? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hvorfor står det ikke i saken hva prisen faktisk er? Gear S er den tredje generasjonen av Gear-klokker fra selskapet, og tar vi en kikk på prisene hos nettbutikkene i Prisguide, ser vi at du må regne med å betale rett i overkant av tre tusen kroner for et eksemplar. Korfor leser du ikkje artikkelen før du kommenterer? 3 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg vil ha en pris og en dato på Gear VR. Hvor blir den av? Lenke til kommentar
camillaST Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg vil ha en pris og en dato på Gear VR. Hvor blir den av? her har de den http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/smartklokke-og-armband/SAMR7500BK/samsung-gear-s-smartklokke-bla-sort Lenke til kommentar
3irik Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg synes det er rart at tittelen sier at saken handler om prisen til klokka, også er det skuslet bort under "ganske så avansert". I det minste kunne prisen vært uthevet, og gjerne med tall. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Ser man nøye på bilde av klokka ser jo dette faktisk ut som en micro mobil utgave av galaxy serien, festet på et armbånd. Nå er jo dette forsåvidt en "mobil" men den annonseres som en klokke og jeg synes ikke designet er veldig attraktivt. Disse funksjonene puttet i designet til Moto 360 hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Noen som kan nok om implementasjonen av Tizen til å si noe om hvordan Samsungs vendor lock-in er utført på det som i utgangspunktet er en OS-plattform? Eller, for å snu problemstillingen, hva står man åpen til å gjøre på disse enhetene? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg vil ha en pris og en dato på Gear VR. Hvor blir den av? her har de den http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/smartklokke-og-armband/SAMR7500BK/samsung-gear-s-smartklokke-bla-sort Gear VR, som i brillene deres. Ikke klokkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå