PongPing Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei, må bake en kake i helgen og trenger derfor noen tips til hva jeg skal lage... Jeg vil gjerne ha en kake med flere lag, gjerne noe med sjokolade (ikke vanlig sjokoladekake..) noe fromasj kanskje, men ikke noe med ost. Er åpen for alt! Noen forslag? Den må selvsagt være god og trenger ikke å være enkel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Nå brukes ikke sjokolade til noe annet enn dekor på toppen, men suksessterte er en slager som de fleste liker. Har alltid vært en suksess når jeg har servert det. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Nå brukes ikke sjokolade til noe annet enn dekor på toppen, men suksessterte er en slager som de fleste liker. Har alltid vært en suksess når jeg har servert det. Takk for forslag! Lager denne ganske ofte, så tenkte kanskje noe annet nå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Marmorkake.. Damn, det fikk jeg lyst på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå