thwi0806 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei, jeg har to hunn kaniner som slåss hele tiden når de er sammen, pelsen er overalt og de får sår over hele kroppen. Vet noen hvorfor de gjør det og om jeg kan gjøre noe for å stoppe det? Takker for svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Kaniner kan være territoriale. Det er bare å skille de. Kan ikke tenke meg det er noe annet du kan gjøre. Kanskje det hjelper med mer plass så de ikke må være oppi hverandre, men personlig hadde jeg bare kjøpt et bur til og hatt de ute til forskjellig tid. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Er begge sterilisert? Hvordan bor de? Kaniner skal aldri være i bur, men bør være løse i hele huset, evt deler. Her kan du lese mer om stell av kaniner: http://maritemilie.com/ Kanin og fugl må være de dyrene som har det kjipest i fangenskap. Pelsdyr har det ofte bedre. Lenke til kommentar
thwi0806 Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Nei de er ikke sterilisert, og de bor i et stort bur i stua og får være ute av buret heletiden når jeg er hjemme. 1 Lenke til kommentar
thwi0806 Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Takk for svar:) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Det vil nok hjelpe å sterilisere dem Hvis ikke kan du omplassere den ene og få deg en ny kanin, for eksempel en kastrert hann. De skal ikke være alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå