Gå til innhold

Nå kan du bli ekspert på modellfly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte mitt første rc heli for noen år siden og tok det ut for å prøve. Gikk greit første 3 sekund før jeg sendte det skyhøyt og mista kontrollen på helikopteret for og se det dundre i bakken. Kunne like gjerne brenne opp 4000 kroner.

Kjøpte meg Phoenix R/C simulator og brukte en god del timer på det før jeg turte å prøve meg på rc heli igjen.

Flyr nå et Align T-Rex 800E Pro og klarer sån passe å fly 3D med det. Har ikke samme skills som fyren på filmen, men lærer hele tiden.

http://www.youtube.com/watch?v=GRig6r9JcF8

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg begynte med modellfly krasja jeg og reparerte flere ganger til jeg måtte lage flyet fra bunn av selv. Ga opp å lage motorfly så jeg begynte med seilfly isteden. Lagde pibros deretter zagi.

Alternativ til simulator:
Kjøpe ett fly, krasj det, ta ut elektronikken se hvordan det er kobla og hvordan det funker, lage zagi som er enkelt å lage tåler mye og ikke kjøpe nytt fly før du har lært å fly det.

Noen gamle filmer:

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Jeg har brukt realflight siden version 4.0.

Kunne fly modellfly før jeg gikk til anskaffelse av simulatoren men den er et veldig bra verktøy når en skal lære seg nye akrobatiske øvelser med fly og heli. Det gjelder ikke alle at det krasjes så mye når en en er nybegynner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...