AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei, Jeg sliter litt med sjalusi med min nye dame, vi har det helt fantastisk sammen, men jeg synes hun er litt for mye med og snakker alt for mye med en venn av henne. Jeg møtte henne på tinder, kjent hverandre litt over et halvt år nå, ble sammen for en måned siden. Hun har mye gutte venner, noe som går fint, men er en person jeg ikke er noe fan av. Denne personen snakker hun da en del med og sier det ikke er noe mer enn venner, og det tror jeg fullt og helt på og vet hun aldri ville gjort noe. Men vet samtidig at de kommer godt overens og at han var veldig interessert i henne og tror ikke det har forsvunnet på denne måneden. Han vet hun har fått seg kjæreste, men de har ikke snakket noe særlig om det så vidt jeg har forstått. Føler han er den hun har mest kontakt med utenom meg, og vi snakker sammen hele tiden. Føler ikke jeg kan kreve noe som at hun skal kutte ut han, for det ville bare vært kontrollerende. Men ikke sunt slik det er nå.. og er veldig synd, for det er kun han som er et problem (for meg) ellers er alt perfekt enda. Vi har snakket litt om dette, men så spør hun meg hva jeg vil at hun skal gjøer med saken, men jeg har ikke noe godt svar på det.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Må jo bare akseptere at han er en del av hennes liv også.. men slilter nå med dette. Anonymous poster hash: 786b1...465 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Kan dere ikke snakke litt mer om det? Og så forteller du rolig at du egentlig blir veldig sjalu på henne, og at du stoler fullt på henne, og vet det ikke vil skje noe, men du hadde likt det bedre om de hadde hatt litt mindre kontakt og at du sliter litt med det. Si at du føler dette, og ikke virk som du "krever" noe som helst. Kvinnfolk er delikate maskiner, og må behandles veldig forsiktige, ellers går det fort gæli... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Bli kjent med fyren du også? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Bli kjent med fyren du også? Enig med darkness|. Du burde i grunn prøve å bli kjent med karen du også. Kan hende du får en ny venn, kan hende du cockblocker han og han backer off fra dama di. Om dama di har et problem med at du vil bli venn med han, vet du at "somethings up". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå