amundsakis Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei til alle dere her på gamer.no! Som den aktive gameren jeg er, har jeg valgt å fokusere en høyskoleoppgave på meg og deg, gameren! vi ønsker å kartlegge holdninger til en spesifikk del av spillbransjen. Dere vil se hvilken del og hvilket firma om dere tar den Spiller du dataspill på enten konsoll eller datamaskin mer enn 2 ganger i uken? Da setter vi stor pris på om du tar 2 minutter av din tid til å svare på noen spørsmål. Dette er en undersøkelse utarbeidet i forbindelse med en skoleoppgave ved Handelshøyskolen BI. Undersøkelsen er anonym. Vennligst følg de løpende instruksene i linken nedenfor for utfylling! http://goo.gl/forms/HdiUHgiWlG Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Et lite tips er å ha personinfo som alder og kjønn helt til slutt da det er gjort studier på at dette kan påvirke besvarelsen. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Spennende. Hvilken vinkling har dere på oppgaven? (Send gjerne på PM om du ikke vil påvirke folks svar) Hadde en ganske lignende undersøkelse på mitt bachelor-løp på markedshøyskolen, så hadde vært interessant å se hva dere vil finne ut. :-) Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg legger merke til at man er nødt til å ha en inntekt i besvarelsen for at den skal bli godkjent. Lenke til kommentar
amundsakis Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Et lite tips er å ha personinfo som alder og kjønn helt til slutt da det er gjort studier på at dette kan påvirke besvarelsen. Helt enig. Det er faktisk hva vi ble anbefalt å gjøre i kurset om jeg husker riktig. en liten glipp der! takk for svar Lenke til kommentar
amundsakis Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Jeg legger merke til at man er nødt til å ha en inntekt i besvarelsen for at den skal bli godkjent. tror det er grunnet at google ikke gir 0 som ett alternativ. Hva skrev du så? 1? takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
amundsakis Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Spennende. Hvilken vinkling har dere på oppgaven? (Send gjerne på PM om du ikke vil påvirke folks svar) Hadde en ganske lignende undersøkelse på mitt bachelor-løp på markedshøyskolen, så hadde vært interessant å se hva dere vil finne ut. :-) Jeg kan legge ut alt fra clustre og svar på spørsmålene når vi er ferdige med oppgaven kan lage en ny tråd eller skrive det inn i denne. Vi tenker å avslutte innsamling av svar innen en uke. så det kan komme ganske snart. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Besvart. Lykke til! Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skulle gjerne sett et valgalternativ (sjanger) for spill som krever litt av hjernen. Liker en del puslespill/hjernetrim-spill som sudoku, Portal, Braid, Puzzle Dimension, Q.U.B.E., RUSH, osv. Liker også godt musikk/rytmespill som Osu! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 "Høyskole undersøkelse"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå