Gå til innhold

høyskole undersøkelse om holdninger til spill! om du svarer på denne er du et knupp

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere her på gamer.no! Som den aktive gameren jeg er, har jeg valgt å fokusere en høyskoleoppgave på meg og deg, gameren! vi ønsker å kartlegge holdninger til en spesifikk del av spillbransjen. Dere vil se hvilken del og hvilket firma om dere tar den :)

Spiller du dataspill på enten konsoll eller datamaskin mer enn 2 ganger i uken? Da setter vi stor pris på om du tar 2 minutter av din tid til å svare på noen spørsmål.

Dette er en undersøkelse utarbeidet i forbindelse med en skoleoppgave ved Handelshøyskolen BI.

Undersøkelsen er anonym. Vennligst følg de løpende instruksene i linken nedenfor for utfylling!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende.

Hvilken vinkling har dere på oppgaven? (Send gjerne på PM om du ikke vil påvirke folks svar)

Hadde en ganske lignende undersøkelse på mitt bachelor-løp på markedshøyskolen, så hadde vært interessant å se hva dere vil finne ut. :-)

Jeg kan legge ut alt fra clustre og svar på spørsmålene når vi er ferdige med oppgaven :) kan lage en ny tråd eller skrive det inn i denne. Vi tenker å avslutte innsamling av svar innen en uke. så det kan komme ganske snart.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett et valgalternativ (sjanger) for spill som krever litt av hjernen. Liker en del puslespill/hjernetrim-spill som sudoku, Portal, Braid, Puzzle Dimension, Q.U.B.E., RUSH, osv. Liker også godt musikk/rytmespill som Osu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...