stu80 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Heisann, jeg har et lite problem. Når jeg skal spille enkelte av mine filmer i the playa. Så blir de spilt oppned. Noen som har vært borti noe liknende?? Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
sveing Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Bruk noe annet enn The Playa :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Snu skjermen opp ned :grin: [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-02-21 00:38 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Eller lim fast stolen i taket og bind deg fast Lenke til kommentar
labri Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Eller ta en permanent øyeoperasjon slik at du slipper å tenke på alle disse stress metodene hver gang du skal se en film i the playa...... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Vel du får snart ATI RADEON 8500 .. (står i signaturen din) og da kan du bruke ATI Multimedia Center som er et meget bra program for avspilling av multimediafiler,.. bruk heller denne :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Det var då urulig kor artig dokker skulle være. Det du kan gjøre er å prøve å bytte codex (divx codex altså). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: og da kan du bruke ATI Multimedia Center som er et meget bra program for avspilling av multimediafiler,.. bruk heller denne Fysj. Hvis det er ATI File player du sikter til så er det et dårlig program. (i likhet med alle andre ATI programmene) Programmer som brukes til å se video i er: MPLAYER2 - eller Windows Media Player 8. (og kanskje PowerDVD 4) Dette var min mening altså. Men jeg har hørt/lest om mange som har samme problemet som han med divx filmer - noen som kan forklare hvorfor det skjer?? Det høres liksom så dumt ut? har aldri selv opplevd noe lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå