AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Samboern min har gjort det slutt. Han ga med så og si ikke noe grunn, han sier bare at han vil være alene. Han elsker meg enda og sier jeg er drømmedama og han har ikke noen interesse av å være med andre jenter. Jeg skal flytte ut, men det tar litt tid å finne seg noe. Han tok bruddet tunkt. Han spiste ikke, sykmeldte seg fra jobb et par dager og satt bare å deppa. jeg dro hjem til foreldrene mine helgen etter det ble slutt, uten at han viste noe om dette. Jeg dro bare, og får alt han viste kunne jeg komme hjem når som helst. Dagen før jeg dro hadde vi en god tone, vi begge hadde det tunkt, og slet litt med å ikke oppføre oss som kjærester når vi var sammen hjemme. Han sa enda han elsket meg og ikke hadde interesse av andre damer. Og at han ikke ville vi skulle være med noen andre, hvertfall ikke han. Da han viste jeg aldri kom til å ta han tilbake om han begynte å ligge rundt. Mens jeg var hos foreldrene mine får jeg vite at han tok med seg ei jente hjem fra byen første kvelden jeg var borte. (Understreker igjen at han ikke viste at jeg ikke kom hjem den kvelden) jeg ringte han dagen jeg skulle hjem at jeg ville ha han ut av leiligheten før jeg kom hjem fordi jeg ville ha avstand. Jeg fortalte han ikke hva jeg viste. Det tok en uke før vi hadde noe kontakt igjen, han ringte meg bare for å høre om han kunne komme hjem. Da sprakk det for meg og jeg sa jeg viste om jenta han hadde hatt sex med i min seng. Han ble først ganske satt ut og deretter lei seg. Han spurte om vi kunne møtes for en kaffe, for han syns vi burde snakke. Jeg har enda ikke svart. Det værste er vell at jeg enda elsker han, og en del av meg har alltid håpet på at vi skal være sammen igjen. Jeg vet ikke om jeg burde møte han og gi han mulighet til å lyve mer for meg. Men samtidig savner jeg han og har veldig lyst å treffe han. Jeg føler meg som en svak og dum person som enda innerst inne vil være med han etter alt som har sjedd. Men jeg elsker han og det er ikke bare å slå av følelsene. Burde jeg si ja til å møte han og gi han en mulighet til å snakke for seg? Er det mulig at han snakket sant om følelsene sine når han kan gjøre noe sånt mot meg? Anonymous poster hash: 4e1d3...3e6 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Han trodde gresset var grønnere på andre sida og har funnet ut at det ikke var det og vil ha deg tilbake nå. Forhold har mange prøvelser. Har han nå fått sin endelige bekreftelse på at det er deg han vil ha ut livet? kanskje... Var han misfornøyd med sin nye og vil ha deg tilbake til han finner noen andre? kanskje.... Du får høre hva han har å si hvis du vil. Endret 6. november 2014 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Fuck that shit hadde jeg tenkt. Du kommer konstant til å leve med uvisshet om "tenk hvis han gjør det igjen" og slikt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Det er ikke noe mer å hente. Vask lakenet og se framover. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Han trodde gresset var grønnere på andre sida og har funnet ut at det ikke var det og vil ha deg tilbake nå. Forhold har mange prøvelser. Har han nå fått sin endelige bekreftelse på at det er deg han vil ha ut livet? kanskje... Var han misfornøyd med sin nye og vil ha deg tilbake til han finner noen andre? kanskje.... Du får høre hva han har å si hvis du vil. Dette + alkohol, fort gjort. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Ett sted går grensen. Han er over deg om han ligger med andre, visst nå akkurat dette har skjedd vel og merke. Endret 7. november 2014 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Stemmer for å gi han en sjanse til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Han gjør det slutt "uten grunn" og samtidig forteller deg hvor mye han elsker deg og vil være sammen? Deretter ligger med en annen, i DERES seng? Jeg skjønner at det er vondt, men vil råde deg til å tenke deg godt om før du eventuelt går tilbake. Det er ikke lett å tilgi eller gå videre etter at slikt har skjedd. Ikke bare fordi han lå med en annen, men fordi han gjorde det slutt "uten grunn" og det kan også kødde ganske bra med hodet ditt... 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Er det du eller samboeren som har gjort det slutt? Synes det er litt mye frem og tilbake, så er litt usikker. Når det gjelder casen, så synes jeg at kommunikasjon er det beste. Dere hadde vel per definisjon gjort det slutt og begge (iallefall han) hadde vært veldig langt nede. Svak psyke og alkohol kan føre til forhastede handlinger. Jeg synes du, han og dere fortjener en samtale i det minste. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Bit av han ballane.Takk for meg. Lenke til kommentar
Bettan98 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Blak0p: det var han som gjorde det slutt. Jeg latet som om jeg tok ok, men var egentlig helt knust. -noe jeg enda er. Han tok det også tungt siden han "enda elsket meg". Jeg møtte han i helgen, som han ville. Han begy nte å unnskylde seg og jeg var steinkald mot han. Jeg klarte nesten ikke å snakke med han, og det hele endte med at jeg sa jeg aldri ville se han igjen og jeg gikk der i fra. Det er enda så mye jeg vil si til han, føler enda ikke vi har fått en "avslutning" eller snakket ut. Føler meg som to personer da jeg både hater og elsker han. Jeg kan jo ikke kontakte han etter hva jeg sa? Skal jeg vente og håpe på at han kontakter meg etter jeg la ut om at jeg aldri vil se han igjen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Synes fremdeles at du burde snakke ut med han, det vil gjøre utfallet (uansett hva det blir) lettere. Rimelig forferdelig å gå rundt å tenke hva hvis og alt det der. La dette og deg roe seg litt, og hvis du fremdeles føler du mangler en avslutning eller noe sånt, så tar du kontakt og sier dette. Men du må være obs på en sånn behandling/beskjed kan fort være destruktivt for gutter, noe som fører til enda dummere avgjørelser og virkelig setter spikeren i kisten for evt nye sjanser. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Wall of text for å konkludere med at dere har gjort det slutt, han har prøvd å dra videre uten å bli noe klokere av det og vender derfor tilbake. Akkurat som ett barn som prøver å rømme hjemmefra men stopper ved soveromsdøren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå