Gå til innhold

Djuice - meninger om DOA-sak?


Anbefalte innlegg

Så jeg fikk en note 4 21. Oktober.

Etter tre dager røyk telefonen.

 

Etter snakk med kundeservice på hvordan vi kan løse dette raskest mulig, fikk jeg beskjed av sjefen til han jeg snakket med om at jeg kunne gå til uansett forhandler av djuice eller telenor, og få en ny telefon på dagen.

Jeg bad om en epost som bekreftet det vi avtalte, men han sa det er noe butikken er pliktig til så det trengte jeg ikke.

 

Når jeg ringer telekiosken sier de at det ikke stemmer, at de må sende telefonen på service før noe som helst skjer.

 

Ringer KS igjen og de sier at telekiosken har helt rett og beklager informasjonen jeg fikk tidligere.

 

Greit, da sender jeg telefonen inn.

 

Mens den er på rep har jeg en nettside som viser hva verkstedet gjør, i grove trekk.

Jeg ber dem om et estimat tidsmessig, de nekter si noe og referer meg til djuice. Greit nok, ser den.

Snakker med djuice KS, de sier jeg må snakke med nettbutikk. Nettbutikk forsøker først seg på å gjengi informasjonen jeg ser på statusnettsiden, men ber dem ringe verkstedet for å gi meg en tidsramme. De sier de ikke kan ringe, men de kan forsøke sende en epost, og så gi meg beskjed.

Det er fire dager siden, jeg har enda ikke fått noe svar.

 

Spurte så djuice KS om mine 14 dagers returrett inkluderer tiden på service, noe jeg forventet at det ikke gjorde. Men de sier det teller mot de 14 dagene da jeg kunne benyttet angreretten før jeg sendte telefonen på service.

Dette fikk jeg ingen beskjed om av KS på noen av de fire samtalene vi hadde i forkant av dette.

 

Er det jeg som er urimelig når jeg blir enormt irritert av dette?

Jeg pleier ikke være sint kunde, på jobber i service selv så jeg forstår hvordan det er på andre siden av dette her, men jeg føler virkelig at de har bare gjennomført elendig støtte her i denne saken.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Det som sannsynlig frustrerer mest er motsigende beskjeder og dårlig informasjon i utgangspunktet. Siden telefonen bare varte i noen få dager før den takket for seg burde den egentlig regnes som en DOA enhet og du burde fått ny uten diskusjon. Apple gav meg det da jeg fikk en enhet som hadde dårlig Wifi for noen år siden.

 

Skjønner godt frustrasjonen din. Håper det ordner seg for deg og at det ikke tar så lang tid.

Lenke til kommentar

Ja blir vel 1 til 1.5 uker til. Ordner seg jo, det bare tar så sykt lang tid.

Da har tlf vært over syv ganger så lang tid på service som jeg har hatt tlf.

Hørt at mcare ofte bruker ekstremt lang tid, fra en del andre butikker.

Men ja du har rett; ikke spesielt klare beskjeder i starten, forskjellig behandling av like saker ellers, den ekstreme tiden dette tar, og veldig varierende kvalitet på kundeservice...

 

Lurer på om det blir noen kompensasjon for alt dette styret.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...