Gå til innhold

Kjørejobb

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har akkurat tatt lappen, og har kjøpt regnbilde. Jeg ønsker en jobb hvor jeg får kjørt mye i. Noen som har forslag til hva jeg kan søke på?

Om jeg vil kjøre budbil blir jeg jo selvstendig næringsdrivende, men det er ikke noe jeg ønsker akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når eg søker på søkeordet "sjåfør" på finn.no så får eg opp 68 annonser.

Men her er det mange muligheiter.

Du kan sjølvsagt starte ditt eige transportfirma, men det lettaste er å ta seg ein jobb hos nokon andre.

Sjølv om mange sjåførjobbar er retta mot sjåførar som har klasse C sertifikat så er det også ein del å finne for klasse B.

Det fyrste eg tenker på som aktuelle jobbar er taxi, pizzakjøyrar og liknande.

I tillegg har du andre typar jobbar der det blir mykje kjøyring utan at kjøyringa er hovedarbeidet. Som f.eks hjemmehjelp så består arbeidet i å kjøyre rundt heile dagen for å besøke eldre. Dette er ein jobb som ofte berre har klasse B sertifikat som kvalifikasjonskrav.

Andre eksempel er f.eks som vekter der du kjøyrer rundt om kvelden for å sjekke at "dine" bygninger er låst og tomme for folk. Også i ein slik jobb blir det å kjøyre bil det du kanskje gjer mest utan at det er kjøyringa som er jobben din.

Det er verdt å merke seg at enkelte arbeidsgivera kan ha eigne retningslinjer for å ansette sjåførar som kjøyrer firmabilen. Det er ikkje uvanlig at ein f.eks stiller alderskrav fordi ein helst ikkje vil uerfarne og umodne sjåførar.

Så spørsmålet er, har du andre kvalifikasjonar enn førarkort?

Er du villig til å ta kurs for å oppnå eventuell tilleggskompetanse?

Søker du etter jobb der du kan kjøyre din eigen bil, eller vil du helst kjøyre firmabil?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...