Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

føler han velger meg bort

Anbefalte innlegg

Jeg holder på en, har gjort det en god stund,men jeg synes ikke han prioriterer meg nok. Han sier daglig hvor glad han er i meg, og sender meg daglig meldinger for å vise han tenker på meg og høre hva jeg gjør på osv. Som i seg selv burde vise at han bryr seg, ikke sant? Men når det kommer til prioriteringene så blir jeg veldig usikker, fordi det virker som han direkte velger alle andre foran meg.

F eks, vi kan avtale å treffes ute. Vi drar til samme sted, jeg kommer like etter han, og det første han sier er at han må videre, for bestekompisen "vil si hei". Jeg kan bli med om jeg vil, det er ikke snakk om at kompisen kommer der vi er, det skal han slippe bryet med (å få seg dit), så enten blir jeg med eller han stikker dit og treffer meg igjen senere.. Så velger jeg å ikke være med, ser ikke poeng i det, og han går.. og kontakter meg når han er ferdig. Hadde forstått det om det var noe viktig, eller at kompisen var i krise eller trengte han, men det var kun snakk om å henge på måfå, som de ellers gjør hver dag, og dette kunne han gjort hvilken dag som helst.

Så treffer han de samme folka hver dag, greit nok det liksom, men kjører der de bor (lenger fra ham enn jeg er) enda han klager på at han har brukt opp pengene sine og har minimalt med bensin å bruke. Så før han skal hjem spør han om jeg vil treffe han litt. Og jeg sier han da kan møte meg på midten. Men det har han ikke anledning til fordi "det er lenger å kjøre". Så om jeg ikke da kjører der han er, så blir det ikke av at vi treffes den dagen, og han sier gjerne han er skuffet over meg som ikke kom.

Når jeg oppsummerer slik så høres det jo ut som han gir en god faen, men er det virkelig mulig at noen kan være sånn uten at det "er meningen"? At han bare ikke er klar over det selv, og mener det annerledes? Eller gir han regelrett faen i meg? Hvordan kan jeg sjekke dette uten nødvendigvis å spørre direkte hva som er dealen? Jeg er redd for at om jeg tar det opp så vil jeg virke masete og gnålete og fremstå som en dramakjerring, det ønsker jeg ikke...

Jente 21

Anonymous poster hash: 7f7c1...507
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handling sier mer enn ord. Har selv vært i en lignende situasjon, med jeg gikk inn i et langvarig forhold med fyren i håp om at ting kom til å forandre seg - det gjør det ikke. Det er nå i startfasen du setter standarden for hvordan du vil han skal behandle deg og hvordan et eventuelt forhold skal være. Og det er ikke nåkk at han sier han er glad i deg når han nedprioriterer deg på den måten.

Anonymous poster hash: e622b...4ee

Lenke til kommentar

høres ut som han desperat prøver å beholde vennene sine som ikke er særlig intr i å være venner med ham, høres i tillegg ut som en sosial tilbakestående fyr, hvorfor var du interessert i denne fyren igjen? han er jo ikke noe å samle på, han er sannsynligvis ikke slem eller mener noen ting vondt men han er jo en veldig merkelig og rar person, men det kan jo være du liker sånne....

Lenke til kommentar

Kan være at han rett og slett er litt egoistisk og ubetenksom?

This.

TS, det kan være at det bare er slik han behandler folk, eller damer spesifikt kanskje. Vet du om han har hatt dame før? Kan være han er uvant med det å ta hensyn til ei dame i tillegg til kompisgjengen sin.

Slik du fremstiller han, så virker det som en rett og slett litt korttenkt type, spesielt det med den økonomi/bensinbruk - bagatellen. Jeg syns det er rimelig beta av han å ikke være villig til å "oppsøke" deg mer, fysisk. At det alltid er du som må komme til han.

Hvor lenge har dere holdt på? Jeg har litt forståelse for oppførselen dersom det er snakk om <1mnd dette, men noe mer en det, så burde fyren ha skjerpa seg.

Neste gang dere planlegger noe så prøv sett et krav, med en lystig tone liksom. Vis at du har bein i nesa. "Nei, skal vi finne på noe idag så får du komme til meg! :)"...

Lenke til kommentar

høres ut som han desperat prøver å beholde vennene sine som ikke er særlig intr i å være venner med ham, høres i tillegg ut som en sosial tilbakestående fyr, hvorfor var du interessert i denne fyren igjen? han er jo ikke noe å samle på, han er sannsynligvis ikke slem eller mener noen ting vondt men han er jo en veldig merkelig og rar person, men det kan jo være du liker sånne....

Du er kanskje inne på noe, jeg vet at han har hatt det tøft i oppveksten (vi er like gamle) ved at han var venneløs på barne/ungdomsskolen, var mobbeoffer. Han kompisen han ditchet meg for som jeg nevner i innlegget er vel den eneste han har alltid har hatt, men han har hatt en fast vennegjeng nå i en del år, og de ser ut til å være snille og greie og ikke noe ekskluderende mot han.

Jeg tok det såvidt opp sist gang vi holdt på, da sa jeg at vennene hans forsvinner ikke om han velger å heller være med meg en dag enn å komme til dem. Selvflgelig ville de forstått det.. men da svarer han at han ikke er redd de forsvinner. Hvorfor da alltid komme løpende til de ?

Lenke til kommentar

Han har hatt forhold før meg, 2 stk, men de var kortvarige. Vi har holdt på før også, det var jeg som brøt ut. Vi hadde kontakt som venner en lang stund da, og så begynte vi å holde igjen og har nå gjort det et par måneder.

Jeg gjorde det du foreslår, sa at han kunne treffe meg der jeg er når han spurte om å møtes, som akkurat da var halvannen km fra hvor han befant seg. Men da sa han at han ville møtes, men hadde ikke anledning til å kjøre dit pga den økonomiske situasjonen hans.. Og jeg sto på mitt. han sa da at han dro hjem. Jaja, sa jeg. Var ikke noe ufin i tonen heller.. så dro han hjem og sa han var skuffa over at jeg ikke møtte han.

Jeg vet at han sliter økonomisk, han jobber bare deltid. Så akkurat det er realistisk, men dagen etter dro han jo flere mil for å henge med kompisene igjen, så det er i prioriteringene det ligger. Han kan velge å bruke de literne med bensin på å heller treffe meg, attpåtil sparer han da jeg bor nærmere, men neida... Så jeg har nå bestemt meg for at vi ikke sees igjen før han faktisk gidder å flytte seg til dit jeg befinner meg, så får vi se hvor lang tid det tar..

Men kan folk virkelig være slik "av natur"? GJør han det fordi jeg ikke er viktig nok for han? Han sender meg meldinger hver eneste dag om hvor glad han er i meg, men å få det bevist litt oftere kunne jo heller vært å foretrekke spør du meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...