AfterGlow Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Venue 11 Pro skal utstyres med de nye Intel Core M-prosessorene.Dells nettbrett får kraftige oppgraderinger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Blir dette en utfordrer til microsoft surfave pro 3 ? Blir det penn medfulgt? Hadde kjøpt msp3 på flekken om de hadde hatt et tastatur som gjorde den mer laptop aktig, avtagbart såklart. Ergelig at det kun er microsoft med sine svindyre priser som kun fører " ultraportabel pc + nettbrett + penn + tastatur + midt i blinken skjermstørrelse 12" .. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Syntes ikke dette ser så altfor dumt ut, vifteløs og saker.. Men jeg vet ikke, men jeg syntes vel kanskje 8000 som jeg ser de eldre versjonene er litt mye.... Men virker absolutt kjekt som et jobb-eller skoleorientert brett. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Vet ikke riktig helt. Det er Windows-logo på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå