Karlseen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Heisann. Har nylig kjøpt en Audi A6 2.5TDIQ. 1999mod. Fikk beskjed av tidligere eier før jeg kjøpte den at låsekassen måtte byttes fordi sentralåsen levde sitt eget liv. Låste opp å igjen hele tiden. Har nå byttet låsekassen, MEN knappene på nøkkelen fungerer ikke ? Har byttet batteri men ingenting skjer. Har også prøvd å trykke på låseknappen så sett nøkkelen inn i døren å låse opp for å se om det hjalp, men ingenting. Er det noen her som har peiling på koffør den ikke fungerer og som kanskje har en løsning ? Har lest at man må reprogrammere nøkkel eller noe sånt ? Vil ikke hive den inn på verksted før alle muligheter er prøvd. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg tror ikke den tidligere eieren har sagt hele sannheten. Jeg ville tro det er en feil med mottakeren til sentrallåsen. Lenke til kommentar
Karlseen Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Hvor sitter denne mottakeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå