Gå til innhold

Er dette tull?


Anbefalte innlegg

[quote name='amobil_t610' date='30/10/2003 : 23:04'] [quote name='Eulogy' date='30/10/2003 : 22:55'] haha jeg er såå smart. haha jeg vet mer enn andre og liker å vise meg fram. haha jeg er tøff. haha jeg er best.

noen vil visst vise at han vet mer enn andre. men jeg driter i om jeg tok feil. jeg bryr meg ikke om at jeg har rett.

haha du skrev n-gage feil. haha du vet ikke alt. haha

260 spenn ekke så mye nei. men jeg velger heller å bruke det på noe annet. en dvd eller noe sånt istedenfor å bare kaste bort pengene. [/quote]
14tiss... offameg.. ikke greit.. :shrug:

Jeg innrømmer at jeg skrev n-gage feil, men det har ingenting om viten og gjøre.. sier du at matrix greiene er pyramide tull, det har derimot noe med uvitenhet og gjøre.. [/quote]
Er nok ikke 14tiss. Men når du lager et sånt innlegg for å rakke ned på folk(meg) fordi jeg tok feil så vet ikke jeg. Syns bare det var tåpelig gjort. Du kunne heller sagt og forklart hva det er, enn å komme med "jeg vet bedre enn deg" attitude. Og det kunne faktisk virke som pyramide virksomhet. Er sikkert flere som har tenkt den tanken. Men ikke du. Du vet jo mer enn oss fleste. Men nå er jo det store mysteriet oppklart.
Ikke ALLE som vet om matrix opplegget vettu. Det tenkte kanskje ikke noen her på.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..sier du at matrix greiene er pyramide tull, det har derimot noe med uvitenhet og gjøre..

Jeg må si meg helt uenig... Dette er så nært en pyramide du kan komme. Hvis du tar vekk det fakta at du får en bedriten CD for de 20 pengene du legger i, er faktisk dette ett RENT pyramidespill... Men for å komme rundt lovgivningen må de altså levere ett produkt for pengene du gir bort..

 

Det er flere diskusjoner rundt på nettet om lovligheten på dette.. En ting er sikkert... Det er så langt ut i grenseland det kan komme..

Lenke til kommentar

Jeg har meldt meg opp, jeg annser de pengene som tapt.

Men derigjen så kan jeg bli overaska å få en mobil i posten da :)

Jeg orker ikke å tenke noe mer på de pengene eller den mobilen før det skjer noe, hører jeg ikke mer fra de så vil det også si at jeg ikke blir å tenke mere på det, de 260 kronene kunne liksågodt vært noen øl på byen. Jeg sir bare skitt au. :D

(ps. hvis noen har tenkt å melde seg på, skriv gjerne mitt navn inn når du melder deg opp. Marius Hole)

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette sansynligvis er noe tull, og at mange tar sjansn og driter i det jeg sier her men jeg bare sier det:

 

Hvem vil gi fra seg en Ny Samsung E700 for 260kr?

Hvem klarer å skaffe seg en Siemens SX1 før den slippes og selger den for 260kr?

Hvem selger MANGE SX1ere for 260kr?

Dette er en internett side med folk som jobber mye for å få siden til å rulle smooth og bra, disse skal ha penger. SX1 koter vel 5000kr ca, og de får 260kr... Dette er mye utgifter, it illeg at de må lage en CD med toner og annet stash, og de må ta seg bryet å sende den avgårde.

Hvordan de kan ha skaffet seg mobiler som ennå ikke er kommet er rart å tenke på, for hvis de skulle ha klart det måtte de i så fall betalt godt over vanlig pris på mobilen for å få den før alle andre, og dessuten ville ikke levrandøren gjort det. Hvis dette skulle vært mulig så dreier det hele seg om tyveri, innbrudd på levrandørens (sx1=siemes) egne lagre og fabrikker= kriminalitet på høyt nivå.

 

Hvis det er slik at de sender bare avgårde de de har fått inn, så hadde det vært enorme utgifter. Det er garantert at det er mange som ikke får noen mobil. Man er dum hvis man velger å melde seg inn i dette systemet. Selv om noen som hadde flask har fått sin mobil, er det halveis garatert at du ikke får din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...