Gå til innhold

Er dette tull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var å leste http://www.themobilematrix.com/

Såvidt jeg kunne se og regne ut så må man vente i ca 95 dager på å få en T610, som blir rundt 3 måneder.

Jeg tror ikke dette er noe tull, så hvis man ikke har dårlig tid så kan man komme godt ut av det.

Jeg er iallfall frista til å prøve for å se om jeg får telefonen utpå nyåret, hvis det går bra så kan jeg enten selge den eller bruke den selv og selge den jeg har.

Lenke til kommentar

kossen funker det da? melder du deg på ei liste, så vil du automatisk gå oppover etterkvert som som folk blir tilsendt mobiler..

altså: viss nr 4 verver en så kommer den personen under alle sammen og nr 1 får en mindre person på lista si før han får mobben.?

 

må eg verve noken? kan eg berre melde meg på lista og så la dei andre ta jobben ? :D:cool:

alle nye som setter seg på lista til t610 f.eks, blir en mindre på "ventelista" til nr.1?

Lenke til kommentar

Nå må dere gi dere da...

 

Alle sånne verve/pyramidegreier er bare tull....

De som setter det i gang tjener jo seffers mye penger, også de som melder seg på først... MEN... Det ligger i vervingen sin natur at noen MÅ tape på dette her. Noen må bli sist.. Og mest sansynlig så er det DEG (som melder deg på)!!!!

Lenke til kommentar
kossen funker det da? melder du deg på ei liste, så vil du automatisk gå oppover etterkvert som som folk blir tilsendt mobiler..

altså: viss nr 4 verver en så kommer den personen under alle sammen og nr 1 får en mindre person på lista si før han får mobben.?

 

må eg verve noken? kan eg berre melde meg på lista og så la dei andre ta jobben ? :D  :cool:

alle nye som setter seg på lista til t610 f.eks, blir en mindre på "ventelista" til nr.1?

Gå inn på listen til SL55 - der er jeg nummer 16 av alle. Den med navnet i rød (Ross McCrindle) er den neste som får sin mobil. For at David Higgins (som er rett unner Ross McCrindle) skal få mobilen sin må listen til høyre være full (dvs 22 personer skal melde sig til).

 

Hvis du skriver deg på listen (det behøver ikke være SL55, det er opp til deg) og bruker navnet mitt som referense, ryker jeg opp en takk på listen, dvs jeg kommer så over han som står rett over meg (Fidel Perez).

 

Håper det hjalp! :)

Lenke til kommentar

OK... For det første: Folk som allerede er inne på slike lister, vil si allt mulig for å verve folk for å få uttelling for det de har gjort... Ikke stol på dem!..

 

Nummer 2: Slike ting vil aldri kunne trille og gå i evigheter, og til slutt vil det sitte igjen en haug med tapere... Riktignok trenger det ikke være deg, men umoralsk er det likeså...

 

Nummer 3: Gutta som startet dette gjorde det ikke for å være snille... De tjener RÅTT med penger på lettlurte mobilkjøpere..

Lenke til kommentar
Det der er bare sludder og vås.

 

Det er sånn pyramide opplegg det der.

haha...

 

Du vet vel kanskje ikke hva "pyramide tull" er du? Det der kan ligne litt på en pyramide, men det er ganske langt ifra det... ;) som du kanskje ser så er det en slags "kø", og det er jo ikke pyramide.. og hvertfall ikke pyramide "tull" ettersom ingen driver med det nå tildags, MLM heter det, men du har vel kanskje ikke hørt om det engang heller du... de enste i Norge jeg vet om som driver med pyramide spill er gamle damer fra oslo området som sender penger til hverandre i brev :lol:

 

Pyramide: En mann på toppen, under seg: 2 ledd ( 1 høyre, 1 venstre) også går det videre...

 

Et land (norge) fks: En mann på toppen (kongen) , under seg: 2 ledd (regjering, storting) fks.. så under der igjen så kommer folket..

 

Dårlig sammenligning kanskje. men det jeg vil fram til er at alt er bygd opp i en "pyramide"....

 

En kamerat av meg er med i matrix "greiene" han har faktisk allerede fått 2 mobiler (t610 og 7250i) på under 2 mnd. han vil ha meg med, men jeg tror jeg står over... som sagt, alle kan ikke vinne, så jeg vet ikke om jeg tar sjansen.. men det virker veldig bra, når kameraten min har fått 2 mobiler fra det rett hjem i posten for 260 spenn * 2 + porto!!

Lenke til kommentar

haha jeg er såå smart. haha jeg vet mer enn andre og liker å vise meg fram. haha jeg er tøff. haha jeg er best.

 

noen vil visst vise at han vet mer enn andre. men jeg driter i om jeg tok feil. jeg bryr meg ikke om at jeg har rett.

 

haha du skrev n-gage feil. haha du vet ikke alt. haha

 

260 spenn ekke så mye nei. men jeg velger heller å bruke det på noe annet. en dvd eller noe sånt istedenfor å bare kaste bort pengene.

Lenke til kommentar
haha jeg er såå smart. haha jeg vet mer enn andre og liker å vise meg fram. haha jeg er tøff. haha jeg er best.

 

noen vil visst vise at han vet mer enn andre. men jeg driter i om jeg tok feil. jeg bryr meg ikke om at jeg har rett.

 

haha du skrev n-gage feil. haha du vet ikke alt. haha

 

260 spenn ekke så mye nei. men jeg velger heller å bruke det på noe annet. en dvd eller noe sånt istedenfor å bare kaste bort pengene.

14tiss... offameg.. ikke greit.. :shrug:

 

Jeg innrømmer at jeg skrev n-gage feil, men det har ingenting om viten og gjøre.. sier du at matrix greiene er pyramide tull, det har derimot noe med uvitenhet og gjøre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...