sheriff Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Installerte nylig et AIW kort, og sjekka fort igjennom ATI MMC. Første gang kom det opp en meny for å stille inn tv-kanaler. Hadde ikke koblet til antenneledningen ennå, så trykket bare cancel. Nå får jeg ikke opp denne menyen igjen. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Trykk på "settings" ikonet, og let. -pg Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Har selvfølgelig "letet" i settings, men etter noen timer blir du lei. Det er jo derfor jeg spør her. Eneste som står i help-filen er at stille inn kanal-valget kommer opp første gang du starter prog. Står ikke mer :grine: Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Fant ut av problemet. Det var det velkjente problemet med oppdatering til dx9b og AIW Pal kort. Microsoft har kommet med en patch som skal fikse problemet. Ifølge forumet på rage3d fikser det kun problemene for noen Heldigvis var jeg en av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå