loketheking Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Da er eg piss lei ein så liten telefon som 5s og har lyst på noe større, men vetsje kem eg vil ha. Det står mellom:z2,z3,lg g3,(favoritt) Note 4 (kanskje litt for stor),iphone 6og iphone 6 plus vil gjerne ha anbefalinger og erfaring med telefonene Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Da er eg piss lei ein så liten telefon som 5s og har lyst på noe større, men vetsje kem eg vil ha. Det står mellom: z2, z3, lg g3,(favoritt) Note 4 (kanskje litt for stor), iphone 6 og iphone 6 plus vil gjerne ha anbefalinger og erfaring med telefonene Du kan jo sjekke amobil's tester? Z3 er jo kåret til et av årets beste mobiler, og venner som har testet den elsker den. Off-topic: Emne bør helst være noe annet enn bare "HJELP!", vi vet at du trenger hjelp med noe c: Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Da er eg piss lei ein så liten telefon som 5s og har lyst på noe større, men vetsje kem eg vil ha. Det står mellom: z2, z3, lg g3,(favoritt) Note 4 (kanskje litt for stor), iphone 6 og iphone 6 plus vil gjerne ha anbefalinger og erfaring med telefonene Du kan jo sjekke amobil's tester? Z3 er jo kåret til et av årets beste mobiler, og venner som har testet den elsker den. Off-topic: Emne bør helst være noe annet enn bare "HJELP!", vi vet at du trenger hjelp med noe c: joa, sant det Men føler den for veldig fort små riper... og skjer men er jo ikke det beste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Off-topic: Emne bør helst være noe annet enn bare "HJELP!", vi vet at du trenger hjelp med noe c: I fix. Flytta den til rett underforum også. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg kan anbefale iPhone 6. Er strålende fornøyd. Jeg liker størrelsen også veldig. Jeg er meget fornøyd med batteri også. Sist jeg ladet hadde den holdt i 2 døgn med 7 timer skjerm. Obs jeg spiller ikke og ser ikke filmer. Skulle jeg kjøpt Android ville jeg ventet på Nexus 6. Hvis du vil kjøpe på budsjett så er jo Nexus 5 meget billig nu. Å da vil du tidlig få nyeste versjon av Android tidlig også. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Kan nevnes at Note 4 er deceptively enkel å bruke enhånds. Har ikke hatt alle telefonene selv. Men det har mange nettsider, som anandtech, gsmarena, amobil, osv. Sjekk ut litt reviews. Jeg vil såklart anbefale Note 4. For meg er det ingen telefon som nærmer seg engang. En annen vil anbefale Z3, en G3, en iphone 6, en iphone 6+, osv. Dette blir det bare krangling og styr av i tråden. Og det er jo ikke noe vits, da det ikke hjelper deg spesielt mye på vei. Hvis det er noe du lurer på i forhold til Note 4 kan du gjerne sende en PM, eller dukke innom tråden dedikert til telefonen her på diskusjon.no. Endret 5. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Off-topic: Emne bør helst være noe annet enn bare "HJELP!", vi vet at du trenger hjelp med noe c: I fix. Flytta den til rett underforum også. Takker og bukker Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Noen erfaringer med g3? evnt z3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå