Heltgreitype Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hei! Så plutselig at det fulgte med 1 spill til skjermkortet jeg bestilte for et par uker siden, så jeg gikk igjennom pappeskene, men finner ikke noe spill. Lurer på om noen vet hvor koden står? Er det på en liten lapp? Står det på selve esken til skjermkortet? Takker. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 det har pleid å følge med et lite kort med en kode på, men det kan også hende at du har fått det på epost. Lenke til kommentar
Heltgreitype Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Ja, er en litt spesiell situasjon hvor jeg ikke får sjekka om den har kommet på mail. Så fint om noen som har kortet eller noe annet i 9 serien for den saks skyld kan fortelle om det kom på mail? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg fikk med kort hvor det stod kodene til de forskjellige spillene. Men har også opplevd at du må registrere kortet ditt. All infoen stod på siden jeg kjøpte kortet ifra, som var MPX. Det er nå hvertfall sikkert at du ikke bare får det på mail. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Da jeg kjøpte ny PC i fjor skulle det følge med et spill bundlet med skjermkortet, men jeg fant ingen kode. Sendte en mail til Komplett og spurte hvor den var og fikk da en kode av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå