Aina111 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hei! Jeg har vært dum!! Jeg var på fest på fredag, og kan vel si at jeg ble ganske full! Endte opp med å kline med en gutt, som da gikk over til fingring og blowjob. Hva jeg ikke helt husker, er om vi hadde sex. Ubeskyttet... Jeg var jomfru før den kvelden, men nå er jeg usikker. Jeg kan huske vi prøvde å få den inn, men jeg sa på et tidspunkt nei, for vi hadde jo ikke prevensjon! Jeg har nå i en uke gått og bekymret meg over å være gravid!! Jeg tror jeg skal gå innom helsestasjonen og snakke litt, for fortsetter jeg slik som jeg har gjort nå, vil jeg helst starte på p-piller for min egen sikkerhet. Jeg turte rett og slett ikke kjøpe angrepille, og nå er det alt for sent! Må penisen langt inn i skjeden for at jeg skal bli befruktet? Holder det med at den så vidt er inne i skjedeåpningen? Takker for svar! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Tvilsomt at det har skjedd noe. Sjansjen for å bli gravid av å ha sex ubeskyttet er ikke så stor uansett, med mindre han kommer i deg. Sjansen er der forsatt, men vil tro den er helt ubetydelig når han ikke fikk den inn en gang. Uansett, du er ikke jomfru lenger når du har blitt fingret og sugd noen, og prøvd å få en pikk i deg. Just saying. Lenke til kommentar
Sæd-is Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Sånn går det når man er full Har også gjort ei ukjent gravid pga alkoholen, men hun tok abort. Det hjelper nok ikke alltid å si nei til kåte fulle gutter. Er liten sjanse hvis han ikke fikk pikken inn, men kom det sæd inn så.. Endret 5. november 2014 av Sæd-is Lenke til kommentar
Aina111 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Sånn går det når man er full Har også gjort ei ukjent gravid pga alkoholen, men hun tok abort. Det hjelper nok ikke alltid å si nei til kåte fulle gutter. Er liten sjanse hvis han ikke fikk pikken inn, men kom det sæd inn så.. Hmm, ja det er det da. Han kom før vi prøvde å få den inn(under blowjob'en), så jeg vet ikke om det kanskje muligens kom inn litt (?)Men er sjansen fortsatt liten for at jeg ble gravid? Håper ikke sædceller er VELDIG gode til å svømme Lenke til kommentar
lolstone Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er generelt ganske vanskelig å bli gravid, du skal treffe bra i syklusen din f.eks. Men for sikkerhetsskyld er det vel greit å bare kjøpe en graviditetstest og få det avkreftet/bekreftet med engang. Lenke til kommentar
Aina111 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Det er generelt ganske vanskelig å bli gravid, du skal treffe bra i syklusen din f.eks. Men for sikkerhetsskyld er det vel greit å bare kjøpe en graviditetstest og få det avkreftet/bekreftet med engang. Puh! det var betryggende å høre Lenke til kommentar
Sæd-is Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Sånn går det når man er full Har også gjort ei ukjent gravid pga alkoholen, men hun tok abort. Det hjelper nok ikke alltid å si nei til kåte fulle gutter. Er liten sjanse hvis han ikke fikk pikken inn, men kom det sæd inn så.. Hmm, ja det er det da. Han kom før vi prøvde å få den inn(under blowjob'en), så jeg vet ikke om det kanskje muligens kom inn litt (?)Men er sjansen fortsatt liten for at jeg ble gravid? Håper ikke sædceller er VELDIG gode til å svømme Er nok ikke så stor sjanse da. Kan aldri være sikker, men ikke ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) høres ut som du er gravid ja, på tide å ringe barnefaren. Gratulerer! Hvor gammel er du? Endret 6. november 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Det er generelt ganske vanskelig å bli gravid, du skal treffe bra i syklusen din f.eks. Men for sikkerhetsskyld er det vel greit å bare kjøpe en graviditetstest og få det avkreftet/bekreftet med engang. Nei. Det nytter ikke å ta en test nå. Den slår ikke ut under en uke etter befruktelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Uansett, du er ikke jomfru lenger når du har blitt fingret og sugd noen, og prøvd å få en pikk i deg. Just saying. Nei. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Uansett, du er ikke jomfru lenger når du har blitt fingret og sugd noen, og prøvd å få en pikk i deg. Just saying. Nei. Nei hva? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Nei hva? Ho sa ho var jomfru FØR denne kvelden. Jeg skjønner ikke poenget ditt. Just sayin? Er det noe som mangler? Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel quote-pyramide Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Riktig bruk av begrepet i denne sammenhengen beskrives best med et eksempel: "Gutten klarte ikke å ta jentas jomfrudom." Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Ho sa ho var jomfru FØR denne kvelden. Jeg skjønner ikke poenget ditt. Just sayin? Er det noe som mangler? Hun sa jo jomfru før kvelden MEN nå er jeg USIKKER så jeg gjorde det klart at hun er ikke jomfru lenger. Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel quote-pyramide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg