GoatFaze Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hei! Har lyst på en håndkontroll jeg kan koble i PC'n å spille med, men hvilken kontroll er best å gå for? Har Windows 8.1 hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg bruker en slik som jeg syntes er bra http://cdon.no/spill/thrustmaster_gpx-25699387 Det kommer jo litt ann på selve spillet også, hvor godt en håndkontroller fungerer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vil anbefale en form for xBox stikke, da nesten alle spill støtter den stikken uten noe oppsett. Om du vil bruke den trådløst, så får du en mottaker til en 40kr på eBay som funker knall. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Støtter xbox360 padden. har hatt endel ulike gamepadder opp igjennom årene, og xbox360 padden er den som fungerer med mest. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Xbox 360 eller Xbox One kontroll. Har en av hver, virker like bra begge to. Xbox One kontrolleren funker kun med kabel foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå