int20h Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Napster er tilbake Napster har blitt lansert på nytt. Denne gangen som en betalingstjeneste og med flere store samarbeidspartnere i musikkindustrien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 mmm... mimre om storhetetstiden til Napster... det var tider det... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du kan mimre alt du klarer Den tida er over. Kan egentlig ikke skjønne at dette kan bli noe suksess. Jeg har aldri tenkt å bruke det. Da går jeg gledelig ned til ei platesjappe og kjøper en CD, med cover og det hele. Skal betale med et smil, skal jeg, fremfor å kjøpe en mp3!! (Det er ikke mp3 engang, det er wmp(?)) Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Store tider det. men enig med MRN, det er over og ikke f... om jeg betaler for spæra wma filer. Lenge leve kazaa Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Helt latterlig å ikke i det minste bruke mp3 formatet ja Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sellout. Må floppe, håper de bruker 30 mill... *mimre tilbake til gamle napsterdager* Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er jo en helt vanlig nettplatebutikk slik som iTunes m.fl... Bare fordi det er M$, betyr det ikke at det er noe mindre bra men men... Jeg er enig i at jeg heller vil kjøpe plater i platebutikken min med cover, men det handler om et bredt utvalg og som kjent så er platekompaniet sitt utvalg rett og slett drittdårlig heh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Store tider det. men enig med MRN, det er over og ikke f... om jeg betaler for spæra wma filer. Lenge leve kazaa Død over Kazaa. Lenge leve bittorrent! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bare fordi det er M$, betyr det ikke at det er noe mindre bra men men... Hvem har sagt det? Butikken er dårligere fordi den bruker .wma formatet. Og fordi iTunes ser bedre ut. Fungerer forresten Napster2 i Norge? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nei napster kan som iTunes og MusicMatch ikke brukes i norge elelr utenfor USA så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nå er jo ikke dette tilgjengelig i Norge , og det kommer ikke til å være tilgjengelig før 2005...men uansett: Helt uaktualt for meg å gi disse folka noe penger...: -WMA format -Man leier musikken, og dersom man slutter å betale kan man ikke lenger høre på musikken. -Ikke mulighet for å brenne ut til CD Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 synes dette tilbudet bare er litt tåpelig. Men det er koselig med litt mimring Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 mmm... mimre om storhetetstiden til Napster... det var tider det... Er det noe problem da? Det er jo mange andre nå winMX feks er vel nesten identisk med napster. Jeg savner mer audiogalaxy for der var alt det sjeldne Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Oh vey. Audiogalaxy. Det var saker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå