Bytemare Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Siste par dagene får jeg ikke logget på Xbox Live. Nettet her hjemme virker som er i orden, er t.o.m resatt ruter og alle i familien kan bruke nettet som vanelig. Men jeg får bare ikke koblet på Live. Når jeg kobler på det trådløse, får jeg beskjed om at alt er i orden, og NAT-Type er : Open Så jeg skjønner bare ikke rett og slett. Noen som har peil på dette? Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Xbox live fellesfeil.. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Kan sjekke om Xbox live er oppe her http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Ahhhhh ok!! Så er ikke bare meg? Har akkurat resatt alt sammen en gang til, til konas fortvilelse og frustrasjon Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Står ikke noe om hvor lenge dette varer ? og hvor oftet dette forkommer ? Edit: 1. Sign out of profile 2. After that, go to Settings> Network> Advance Settings> ALTERNATE MAC ADDRESS> clear> restart(This will refresh the console's connection as well as the system) 3. After it has restarted sign back in and try to play a game/use and app to test it Dette funka! Endret 5. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå