OHJohansen Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 De to selskapene ønsker å gi deg en enklere hverdag.Office får støtte for Dropbox Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ellers takk. NSA sitter med sugerøret rett i Dropbox. Bruk MEGA til Kim Dot Com folkens 2 Lenke til kommentar
Latrakx Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Fint det, har ikke rota meg til å flytte filene mine fra DropBox til OwnCloud serveren, kansje de til og med kommer med opdatering før jeg flytter filene Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hvorfor er ikke dette ting som er åpent for alle å benytte seg av? Disse store leverandørene burde vært flinkere med API, istedet for å samarbeide med bare noen enkeltprogram. AtW 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 ATW: Måten de integrerer de to produktene har til hensikt å "fryse ute" annen programvare fra bruk av MS office dokumenter. De ønsker ikke å lage en universell løsning som gjør det like lett å bruke MS Office dokumenter på Dropbox opp mot for eksempel LibreOffice. Det føyer seg inn i rekka over kreative måter å helle sand i tannhjulene til konkurrentene. Det er akkurat samme taktikk de to store app-systemene til telefoner benytter. Legge opp til at apper må kodes spesielt for deres OS og ikke skal kunne brukes på kryss av OS med enkelhet. Frie standarder byttes ut med proprietære først og fremst for å låse kundene til deres system og begrense utvikling av apper for mindre aktører. Personlig vil jeg hverken ha MS Office eller DropBox. Lenke til kommentar
kaisto Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Ellers takk. NSA sitter med sugerøret rett i Dropbox. Bruk MEGA til Kim Dot Com folkens Om NSA vil se på office dokumentene mine, så må de gjerne gjøre det. Timelistene og excelarket med økonomien min denne måneden får de sikkert gjort masse rart med 2 Lenke til kommentar
flinx Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 ATW: Måten de integrerer de to produktene har til hensikt å "fryse ute" annen programvare fra bruk av MS office dokumenter. De ønsker ikke å lage en universell løsning som gjør det like lett å bruke MS Office dokumenter på Dropbox opp mot for eksempel LibreOffice. Det føyer seg inn i rekka over kreative måter å helle sand i tannhjulene til konkurrentene. Det er akkurat samme taktikk de to store app-systemene til telefoner benytter. Legge opp til at apper må kodes spesielt for deres OS og ikke skal kunne brukes på kryss av OS med enkelhet. Frie standarder byttes ut med proprietære først og fremst for å låse kundene til deres system og begrense utvikling av apper for mindre aktører. Personlig vil jeg hverken ha MS Office eller DropBox. Umm.. dropbox har et helt åpent API: https://www.dropbox.com/developers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå