Tullballj Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Får meg ny bil med lavprofil hjul. Lurte på å kjøpe noen aloygators til å montere på felgen for å unngå riper og merker. Ser en del monterer de selv men jeg er litt skeptisk da jeg også har hørt om at denne listen har løsnet og skadet bilen. Noen som har erfaring med dettw produktet både positivt og negativt? Noen som vet hvor i bergensområdet jeg kan få montert? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hvis du skal ha det, vær snill og ha en farge som faktisk matcher, da det er utrolig mange som driter på draget med rare kombinasjoner ^^ Hvis du har dyre nok felger til å ville ha slike, er det nok greit å få satt de på skikkelig også? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Jeg tenkte å ha slike som går i et med felgen. Ikke lyst på slik med skrap farge. Felgene blir dyre nok så ønsker å beholde de best mulig fin. Noen som har erfaring med de her og vet hvem som monterer i Bergen? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Fagdekk her i nærområdet vet jeg selger slike. En kjapp titt på Fagdekk sine nettsider så får jeg opp at Dekk & Felg Spesialisten og Bergen Bildekk er en del av denne kjeden. Sving innom disse og hør om de kan oppdrive? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Bergen bildekk er "mitt" verksted. Skal høre med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå