kasssy Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 hei, har akkuratt kjøpt meg en asus ROG SWIFT PG278Q.kobler alle kablene til pcen og den gir ikke noe bilde, annet enn når jeg kobler til strømmen og den forteller meg at det ikke er noe signal...grafikkkortet er Nvidia geforce gtx 570, dårlig grafikk kort ja, men den skal displayport..Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Gsync har iaf. dette som minimumskrav: Lenke til kommentar
kasssy Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 ja, da er i alle fall grafikk kortet for dårlig for Gsync.. men er alikevel rart at jeg ikke får noe signal når skjermen er koblet til. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Enig i det, du... Har du noe annet med dp du kan prøve å koble opp? Lenke til kommentar
Plump Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) ja, da er i alle fall grafikk kortet for dårlig for Gsync.. men er alikevel rart at jeg ikke får noe signal når skjermen er koblet til.Jeg har en slik skjerm selv og har hatt store problemer med å få den til å virke i windows 7 før jeg fikk spesifisert skjermen riktig under device manager. 8 av 10 ganger jeg gikk fra oppstart og inn i windows, gikk skjermen bare i svart (med beskjed om ingen signal) når windows startet opp. Endelig inne windows skjedde det samm her og. Nb: jeg kunne ikke legge inn riktig driver under properties i device manager før nvidia drveren var installert. Av en eller annen rar årsak. Etter dette går ikke skjermen gått i svart, med untak av noen få ganger i spilling. Når den gikk i svart var det ingen andre løsninger en å reboote. I mine lyne etter snart 2 måneders bruk, er denne skjermen super buggy ift drivere. Regner med at det ordnes. Har du bilde før du går inn i windows, under posting? For the record kjører jeg 2 980 i sli og har samme problemer som deg ;-) Endret 6. november 2014 av Plump Lenke til kommentar
kasssy Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 ja, da er i alle fall grafikk kortet for dårlig for Gsync.. men er alikevel rart at jeg ikke får noe signal når skjermen er koblet til.Jeg har en slik skjerm selv og har hatt store problemer med å få den til å virke i windows 7 før jeg fikk spesifisert skjermen riktig under device manager.8 av 10 ganger jeg gikk fra oppstart og inn i windows, gikk skjermen bare i svart (med beskjed om ingen signal) når windows startet opp. Endelig inne windows skjedde det samm her og. Nb: jeg kunne ikke legge inn riktig driver under properties i device manager før nvidia drveren var installert. Av en eller annen rar årsak. Etter dette går ikke skjermen gått i svart, med untak av noen få ganger i spilling. Når den gikk i svart var det ingen andre løsninger en å reboote. I mine lyne etter snart 2 måneders bruk, er denne skjermen super buggy ift drivere. Regner med at det ordnes. Har du bilde før du går inn i windows, under posting? For the record kjører jeg 2 980 i sli og har samme problemer som deg ;-) hei takk for svar, det virker som en skjerm som mange sliter med ja. jeg har ikke noe bilde i det hele tatt, annet enn att det forteller meg at det ikke er noe signal... Regner med at problemet er med displayporten, og som du sier med driverne, leste på ett annet forum at noen hadde fått det til å funke med eldre drivere, men ikke med nyere drivere. Tror ikke det er noe lett fiks på dette her, men får heldigvis ny pc innen få dager, så får håpe at den fikser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå