Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva heter denne tv-serien?

Anbefalte innlegg

Hei, det er en tv-serie som gikk på tv for noen år siden, med engelsk tale. Den fulgte en gruppe mennesker som bodde i et samfunn (som jeg tror var i fremtiden) hvor innbyggerne var delt i to grupper. Den ene var politiet og de som styrte "landet", og var, som jeg husker det, alltid kledd i svart. Den andre gruppa, bar de som serien handlet om, og disse var kledd i masse forskjellige rare og fargerike klær og hadde rare hårfrisyrer i forskjellige farger. De måtte hele tiden "gjemme" seg fra lederne, og jeg tror at akkurat de personene som vi fulgte hadde tatt seg til rette i et kjøpesenter.

I løpet av serien finner en av jentene en kalv, og tar de med seg til "hjemmet" deres. Flere av personene prøver flere ganger å snike seg inn til lederne og ender ofte med å løpe fra de. En av personene er veldig smart, og lager små bomber og mekker på pcer pg andre tekniske ting. Mot slutten tror jeg at et av parene gifter deg på stranda.

Håper virkelig at noen husker hva denne serien heter, jeg husker godt hvordan personene ser ut, men klarer ikke komme på navnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...