Dino_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Finnes det noe ala allegro (grafiske headere for c/c++) for bruk i Delphi? Tenker da på komponenter for å lage spillgrafikk i dos-modus, jeg har hatt runden med allegros headere og hToPas, men det lugger litt *grin*, kan man jo si... Svært mottagelig for tips og råd. :-) Lenke til kommentar
dalai Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg brukte allegro jeg også. men jeg mener å huske at det var i pascal jeg? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hm.. det hadde ikke skadet å finne den til pascal... jeg har til C/C++ her.... google litt mere tenker jeg... Lenke til kommentar
dalai Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 sorry, jeg husket feil. jeg brukte den djgpp kompilatoren med allegro tror jeg. men da jeg lærte meg vga-programmering i dos, det var i pascal. Brukte Denthors VGA tutorials. de var helt suverene. 21 forskjellige tutorials om forskjellige grafiske effekter, animasjoner osv... søk deg frem til disse Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel, jeg fant da denne, Allegro.pas- og den gjodre susen! Lugger litt, men sånn er det bare, det er sånt man får fixe på underveis synd at prosjektet ser ut som om det ligger dødt (iallefall livløst siden Feb2001). Har enda ikke fått testa i FPC, men på FPC`s forum så jeg at noen hadde fått testa litt, med vekslende hell, så da funker det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå