GoDziLLaHisBaCk Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hallaz gutta boyz og jenta girlz Begynte på Bi ifjor Var så motivert ass klarte markedsføring og org. og virksomhetsstyring m karakter C også gikk d rett vest m alt og alle strøk galant i resterende fagene Nå er jeg satt i pemisjon og til jul skal jeg gi eksamen i finans og øk.styring 1, matte 20% delen, org. og ledelse og statistikk Jeg skal ha A på alle hva er oddsen Har ikke lest en dritt 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har ikke lest en dritt Her er nok problemet ditt. Får NAV'e isteden for å lære å gå i dress. Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Har ikke lest en dritt Her er nok problemet ditt. Får NAV'e isteden for å lære å gå i dress. hahah får allerede nav til å betale for bi Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hater NAV. Hvorfor skal de kaste bort skattepengene på sånn tull som dette? 5 Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Hater NAV. Hvorfor skal de kaste bort skattepengene på sånn tull som dette? Hvilken tull?? jeg har all rett til å omskolere meg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hvilken tull?? jeg har all rett til å omskolere meg Men da burde du kanskje gå inn for det også? Istedenfor å "ikke lese en dritt"? Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Men seriøst assa takar meg,,,har ikke studiekompetanse en gang og nav prøvde frebrilsk å få meg til å ta de 6 fagene lættiz jeg tok 2 av dem så søkte jeg meg inn på Bi bi nektet å ha meg fordi jeg ikke oppfylte kravene men jeg gråt meg til opptak med krokodille tårene mine eller ikke akkurat da.. jeg måtte klage, skrive skikkelig byråkratisk saken gikk videre til klageinnstansen og gjett...jeg fikk medhold så,,,er ikke vant med å studere jeg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Siden vi allerede snakker om å studere, så kan det være en god start å begynne med forumets retningslinjer om overdrevent bruk av smilefjes. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er ikke rart at både BI og NAV har et noe skrantende rykte når de assosierer seg med sånne som ham. Og det er dette skatten vår går til. Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Nei altså.. d var sårende sagt zarac? jeg betaler skatt jeg også? jeg bare chiller'n piller'n litt? take a chill pill du også? Du skjønner.. jeg har lest the secret? Kom inn på bi mot alle odds?brukte law of attraction? Så nå skal jeg tenke meg til A i de fleste fag? give it a try dere og? Skal oppdatete dere etter eksamen assa? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Skal oppdatete dere etter eksamen assa?Helst ikke. Og slutt med smiley bak hver eneste setning - blir som å lese noe som en 9-åring har disket sammen. Og om du skal bruke mine skattepenger på å omskolere deg så gjør i det minste en innsats, ellers kan du fint flytte ut i Skagerak for min del. 3 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hallaz gutta boyz og jenta girlz Begynte på Bi ifjor Var så motivert ass klarte markedsføring og org. og virksomhetsstyring m karakter C også gikk d rett vest m alt og alle strøk galant i resterende fagene Nå er jeg satt i pemisjon og til jul skal jeg gi eksamen i finans og øk.styring 1, matte 20% delen, org. og ledelse og statistikk Jeg skal ha A på alle hva er oddsen Har ikke lest en dritt Stå på. Det er en grunn til at vi har NAV . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Fy faen... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Haha, viktig å være swag... Hvordan er der forresten mulig å stryke på matte det første semesteret? Endret 6. november 2014 av TheNarsissist Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Haha, viktig å være swag... Hvordan er der forresten mulig å stryke på matte det første semesteret? Er ikke vanskelig å stryke. Så det er godt mulig. Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Obvious troll is obvious. Ser ut som han bare meldte seg på for å starte denne tråden..... 3 Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 ikke søren om det er troll ass bare vent til etter eksamen, jeg skal ha A 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Trodde alle vokste av seg den "det er tøft med dårlige karakterer" etter å ha vært en liten stund i arbeidslivet. Jeg tok feil, og beklager det. Lykke til videre, trådstarter. Jeg melder meg ut av tråden, har ikke noe mer å komme med uten å bli trakaserende og stygg ovenfor deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå