Gulrotsaft Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hei.Er det noen her som spiller dette fantastiske spillet? For de som ikke vet noe om det: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jepp, hadde rundt 600 timer i BoI, og har allerede en del timer på Rebirth. Elsker det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Hvordan kan man ha over 600 timer i dette, er det så mye å gjøre i spillet? Endret 5. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Er nok ikke 600timer med ting å gjøre, men en del timer med challenges, vanvittig mange ulike comboer av ting og tang du kan få er det nok.. Rebirth er enda "verre".. hundrevis av flere comboer av ting, flere personer du kan være, større baner..flere fiender osv.. EDIT: var mer enn 600.. Endret 5. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Ah ok! Rebirth er gratis på PS4 nå for oss som har ps+. Skal laste ned og sjekke det ut siden det får mye skryt. Endret 5. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Kommer til å prøve Rebirth før eller siden. Har ikke tid til eller behov for nye spill akkurat nå. Har 93 timer med orginalen ifølge Steam. Jeg ble aldri skikkelig god i det, og ofte følte jeg at spillet nærmest var spesialdesignet til å irritere vettet av meg. Rebirth virker likevel akkurat "nytt nok" til at jeg føler for å teste det. Endret 6. november 2014 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har under en time spilt i originalen.Startet å se på et par videoer på Youtube og ble interessert like før Rebirth kom ut. Kjøpte det i går og likte det meget godt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Har spilt originalen litt på PC, og likte det veldig godt. Spesielt musikken! Blitt litt spilling av PS4-versjonen også, og det faller i smak. Har lagt ut video av min første opplevelse av Rebirth på Youtube. Kommer til broadcaste mye av dette på Twitch, men kommer flere videoer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå