Øystein.F. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Train Simulator-studioet har lansert fiskespel på Steam Early Access.Reis på fisketur frå godstolen Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Synd dovetail kan stoppe støtten når som helst, så det er ikke verdt det. og for all del ikke det samme med nye flight simulator. Endret 5. november 2014 av joandreas Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Dovetail Games Fishing kostar for tida 50 kr, og vil i følgje utviklarane stige i pris etter kvart som nye funksjonar blir lagt til, for å reflektere verdien av innhaldet. Om du kjøper den noverande versjonen, vil du likevel få alle nye oppdateringar automatiskDette er riktig måte å gjøre early access på Det er fremdeles early access med alle risikoene det innebærer, men 50 kr er ikke det største tapet... (forutsatt at man kjøper det mens det fremdeles har den prisen) Endret 5. november 2014 av Crowly 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) "der meir avansert fiskeintelligens vil kome i ei ny oppdatering før året er omme"Og der datt jeg ut av stolen Dagens gullkorn med god margin. Edit; Før noen sier noe så får jeg svare; Ja, fisk er sååå smarte, helt enig egentlig, beklager innlegget mitt...... Endret 6. november 2014 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skulle likt å se hvor mange som kjøper slike spill fra "fiskespillsjangeren" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå