Hyuki Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Dette er kanskje et merkelig spørsmål, men jeg lurte på om noen vet konkret hvilket kjøtt de bruker i skinken hos Subway? Jeg synes den er veldig godt, og vil nesten gå så langt som å si at det er den beste skinken jeg har smakt. (Har bare spist skinke fra Gilde, da). Lenke til kommentar
Bæder Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Skinka er nok stappa full av salt og fett. Kommer jo opprinnelig fra USA!:-) Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Synes personlig det smaker som normal røkt skinke. Prøv å kjøpe røkt istedenfor kokt neste gang du handler ;-) Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Det kan være det, ja. Har spilt veldig lite med røkt skinke gjennom livet mitt. Skal få kjøpt det, og håpe det smaker likt; kanskje til og med bedre? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Du må få tak i fersk skinke som har godt med naturlig fett, og så må den være tilstrekkelig saltet og passelig røkt. Mye av standard skinke har alt for lite salt og fett grunnet totalt misforståtte sunnhetsidealer. Subway har så høyt forbruk av skinke at den alltid er fersk, så butikkpakket skinke kan sjelden konkurrere. Butikker som har ferskvaredisk har nok noen gode skinkestykker de kan skjære opp til deg. De tar godt med penger for slikt, men det koster å være kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå