WikingTOR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skal kjøpe en ny skjerm for en kammerat og den skal være på 21" og billig men den skal også være bra! (hehe noen som kjenner seg igjen, skaff meg billigst og best mulig ) uansett denne virker temmelig bra, så noen som har erfaring med denne? Klikke Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har bare erfarning med Samsung Syncmaster 1100DF 21" CRT og den burde du holde deg langt unna. Dårligste skjermen jeg har prøvd noensinne. Får håpe at 1100p+ er vesentlig bedre! Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har en 19" Samtron 96P og den er meget bra. Samtron sine P skjermer står for PROfesionele brukere. Jeg kjøpte min for 3 år siden og den holder målle ennå. Han duden som sier at han hadde en og denne var dårlig må ta skyld for det selv. For at hva mer kan man forvente av en skjerm til kontor bruk ? Alle 21" Samtron me P merke er mer enn godt nok til spill og en del grafikk programmer, selv så brukker jeg Bryce 5 og bilde er meget bra. Kan anbefale !!! Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ... har sett den nettop ... punkt avstand på 0.21mm og oppløsning på 1800x1440 med 75Hz til 4500 på komplett !!! Løpp og kjøpp !!! ikke en men to !!! Lenke til kommentar
mago Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har 1100p+ og er godt fornøyd med den i forhold til pris, SÆRLIGT det at den har trinnløst hurtigjustering av kontrast og lysstyrke via 2 hjul på undersiden. Største - er at den ikke har flat skjerm. Denne modellen er i ferd med å fases ut på det skandinaviske markede og 1100DF 21" CRT skal overta (lanseres i disse dager) i følge samsung.se (skandinavisk importør) Lurte på å kjøpe en slik da den har flat skjerm og har finere nettmaske (0,2) og kan kjøre i høyere refreshrate. Spaz. hvor lenge har du hatt din 1100DF og hvor fikk du tak i denne, har du en betaversjon siden du har så dårlig erfaring og skandinavisk importør i disse dager lanserer den dårligere modellen, (merkelig at samsung lanserer en modell som er dårligere og dyrere enn den gamle modellen) Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 da er det lagt inn ordre på en Samsung SyncMaster 1100 DF. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) kjøpte en 1-år gammel brukt Eizo 21" fra JMData.as for et år siden eller noe sånt... kanskje verdt å sjekke ut...betalte 3000kr for den og den takler 2048x1536 på 100hz. Er sinnsykt bra spør du meg... kommer vel an på hvor du bor... bor i Oslo så jeg kjørte og hentet den (mest for å sjekke at jeg ikke betalte for noe skrap da de er et bakgårdsfirma (holder til i en kjeller). Det er jo da også selvsagt grunnen til at de kan selge så billig). Har ikke hatt noen problemer med min og den er helt perfekt. Nå er jo også Eizo kjent for å være bra. -ZB Endret 14. november 2003 av ZombieBobie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå