blackbrrd Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Spiser som regel to brødskiver med syltetøy eller nugatti, en kopp kaffe og to glass med juice. Er nok best å dra til legen ja. Jeg hadde også følt at jeg måtte spy hvis jeg hadde spist en kopp kaffe og to glass jus hver morgen. Men fra spøk til Halvor, jeg sliter med det samme, men jeg spiser bare salt pålegg og ost og drikker helmelk til frokost. Er det mye sukker i ost og melk? Det er litt sukker i melk, men ikke mye. Det er mye karbohydrater i brød, så hvis det er fint så kan det være et problem. Kanskje problemet ditt er litt i overkant mye fett? (Helmelk, salt pålegg (=salamai?) og ost). Jeg hadde ihvertfall prøvd å endre litt på sammensetningen. Trenger litt mer info for å komme med forslag. Endret 10. november 2014 av blackbrrd Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg følte det samme for et halvt år siden. Spydde opp havregrynen flere ganger. Vet egentlig ikke hvorfor, kanskje porsjonene ble for store og havregryn kam være litt kvalmt...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå