Niklasp Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Se Nvidia demonstrere «neste generasjons»-grafikk.Hundre millioner gresstrå på 1 millisekund Lenke til kommentar
errons1 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vist man bruker dette til neste crysis. Så ville jeg vurdert å kjøpe meg en stasjoner bare for og spille det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Håper det kommer en slik til neste elder scrolls Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Siste nvidia-logoen i gresset: Reference til kornsirkel-stuntet deres? ^^ 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Vel og bra. På vei .. Men, jeg synes de kunne ha gjort en bedre jobb med dette, for realismen er ikke fullstendig nok: Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Vel og bra. På vei .. Men, jeg synes de kunne ha gjort en bedre jobb med dette, for realismen er ikke fullstendig nok: Tror ikke akkurat at du kommer til å ha hue ned i gresset hele tia og om dette var i en fps hadde det vært realistik nok du hadde neppe lagt merke til det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg