AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg lurer på om min date møter meg for å være "snill". Jeg har vært veldig mye i lag med han i 4 måneder. Men jeg føler at han kan bi så stile mellom treffene, og da blir jeg usikker. Men plutselig så vil han møte meg. Er dere menn slik at dere møter en "dame" bare for å være "snill"? Jeg tenker også på om han vil bare bruke meg til sex. Men har dere menn interesse av å kaste bort tid på en dame dere synes ikke er bra nok for sex? Er det noen som overhodet ikke har interesse for det? Jeg tenker også spesiellt på det at han kysser meg veldig. Og hvis han kun var interessert i sex så skulle man ikke tro at han ville kysse. Anonymous poster hash: 5b3f7...03b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hvis dere har møttes i 4 måneder kan dere jo kanskje snakke om hvor dere har hverandre, selvom det er litt ubehagelig. Hvis han ikke tar initiativ til med må du, med mindre du vil vente, men du er jo usikker, så hvorfor ikke bare bli sikker? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 For å svare på tittelen. Møter av interesse. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg tenker også spesiellt på det at han kysser meg veldig. Og hvis han kun var interessert i sex så skulle man ikke tro at han ville kysse. Anonymous poster hash: 5b3f7...03b Kanskje han er interessert i både sex OG kyssing? 2 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hadde jeg hatt interesse av å treffe dama hadde jeg truffet henne. Hadde det bare vært for sex - så måtte sexen ha vært god nok for det. Gidder ikke å legge tid å energi i en dame som er dårlig i senga. Sorry - men det hadde jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Er jeg veldig kynisk hvis jeg sier at jeg tror dette er den ørtende tråden du lager her på forumet, hvor alle essensielt koker ned til at du er usikker på om fyren liker deg eller ikke? Men for å svare på trådens tema, jeg gidder ikke møte noen i en romantisk eller seksuell kontekst med mindre jeg får noe ut av det. Åpenbart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Lytt til magefølelsen. Føler du at noe er "off" så er det mest sannsynlig det. Vil du ha svar, så spør du han rett ut. Simple as that. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå