Gå til innhold

Innkjøp av PS4

Josso

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt is i magen noen måneder når det kommer til anskaffelse av en nextgen konsoll.

Jeg er egentlig ikke en ivrig konsoll gamer, jeg spiller primært på pc, men jeg liker å ha muligheten for å slappe av tilbakelent i godstolen i stua med konsollspilling. Og min sønn vil etterhvert vere moden for å prøve seg på litt barnespill.

I det siste har det kommet litt titler på konsollmarkedet som jeg finner interessant, så derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en PS4.

Jeg kommer til å bestille med assassin's creed unity, the evil within, lords of the fallen og muligens the crew (Det ser vel ut til å love bra for en skapbilspillentusiast?)

Lurer også på Dragon Age Inquisition, men der skryter utviklerne uhemmet av at de har utviklet spillet for PC! Jeg føler at det kan bli bom å forhåndsbestille det på PS4 da? Det er uansett et spill jeg skal spille, og det frister å ha det til PS4 på grunn av at PC'en min begynner å dra på åra

Jeg tar gjerne i mot tips om andre ting jeg bør kjøpe i samme slengen. F.eks trådløse headsett og annet tilbehør som er nyttig.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da slenger jeg med det Dragon Age i bestillingen :-)

Jeg har ikke spilt Assassin's Creed siden det første spillet, MÅ jeg ha spilt de 150 000 andre AC titlene som har blitt spydd ut siden den gang for å nyte Unity?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Assassin's Creed siden det første spillet, MÅ jeg ha spilt de 150 000 andre AC titlene som har blitt spydd ut siden den gang for å nyte Unity?

Takk for svar!

Nei, ikke i det hele tatt. Det er nesten ikke sammenheng, og når det er sammenheng, så forklarer spillet deg alt du trenger å vite.

Lenke til kommentar

Også må du jo slenge med GTA V :)

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte PS4. Er ikke uber ivrig gamer, men deilig å kunne lene seg ekstra godt ned i sofaen når rydding og støvsuging av leilighet er good, og dama fortsatt er på jobb. :)

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte PS4. Er ikke uber ivrig gamer, men deilig å kunne lene seg ekstra godt ned i sofaen når rydding og støvsuging av leilighet er good, og dama fortsatt er på jobb. :)

Quote of the day, helt enig! :-) Også derfor jeg slenger med The Evil Within for å skremme livet av meg selv når barn og kjerring har sovna.

Litt usikker på GTA V. Jeg kjøpte PS3 bare for å spille det ihjel da det kom :-) Men skal si det frister med 1st person view!

Jeg er ingen grafikkjunkie, men hvordan takler PS4 dagens spill kontra en god gaming PC egentlig? Kan jo bli gal av å lese alle meningene på google søk..

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Nei, ikke i det hele tatt. Det er nesten ikke sammenheng, og når det er sammenheng, så forklarer spillet deg alt du trenger å vite.

Godt å vite! :)

Lenke til kommentar

Om jeg var det og du klarer å vente litt så ville jeg ventet. Microsoft kjører nå aggressivt med noen XBO pakker hvor du får med endel spill til samme pris som du får en PS4 alene for. Jeg kan aldri tro at Sony sitter stille uten å svare med en bundle også til en fin pris.

Det burde komme nå snart da XBO sin bundle er allerede i salg.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Om jeg var det og du klarer å vente litt så ville jeg ventet. Microsoft kjører nå aggressivt med noen XBO pakker hvor du får med endel spill til samme pris som du får en PS4 alene for. Jeg kan aldri tro at Sony sitter stille uten å svare med en bundle også til en fin pris.

Det burde komme nå snart da XBO sin bundle er allerede i salg.

Takk for tipset! Jeg er vel av den typen som ikke klarer å vente når jeg først har bestemt meg for noe :-)

Lenke til kommentar

Slang inn ordren nå i kveld i håp om at det kanskje dukker opp en pakke i posten til helgen. Jeg er EKSPERT på å hype meg selv :-)

Det ble PS4, Sony Wireless Gold headsettet, en ekstra Dual Shock 4, AC: Unity, The Evil Within, Dragon Age og Far Cry 4.

Med andre ord, jeg får nok å drive med fremover! Kommer sikkert flere spill nå allerede før jul jeg gjerne skulle hatt tak i. Little Big Planet 3, The Crew osv, men alt til sin tid, he-he.

Takk for alle innspill folkens.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...