Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Microsoft Xbox 360-kontroller i windows til pokerspill

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt en Microsoft Xbox 360-kontroll som jeg har satt opp og funker som mus i Windows. Problemet er at den er planlagt til bruk i pokerprogrammer, men den vil ikke respondere her.Med en gang jeg startet programmet, slutter den å funke. Jeg har lest at man må kjøre programmet som administrator for at den skal funke, men det vil ikke heller da hjelpe. Det kan være jeg ikke har fått skrudd det "ordentlig på" siden det er flere .exe

(en av dem går ikke å kjøre som admin i win8) filer som skal starte når programmene starter. Jeg har hatt problemer tidligere med å få kjørt som administrator. (jeg har andre pokerprogrammer som også krever at jeg kjører hovedprogrammet som administrator) Men de funker iallfall nå, så jeg tror det skal være i boks. Jeg kjører Windows 8. Det har vært unormalt vanskelig å få både det til og å få slått av brukerkontroll. Selvom Windows ikke gir meg notifikasjoner virker det ikke til at Windows helt vil godta at brukerkontroll er slått av.
Det jeg lurer på er om noen har noen andre tips til hva jeg kan prøve, eller noen innspill på hva jeg har nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Programmene trenger ikke det i seg selv, men noen tilleggsprogrammer jeg har kjøpt krever at jeg kjører dem som admin for at de skal funke. Kanskje disse er dårlig laget.
Jeg leste på siden der jeg satt opp kontrollen, som var ment for spillgaming, at noen av dem måtte kjøre spillene sine som admin for at kontrolleren skulle virke. Det virker ikke til å virke uansett for meg da jeg har prøvd mange pokerklienter og brått jeg starter dem slutter kontrolleren å respondere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...