Gå til innhold

Gtx 860m Far Cry 4


Turbo300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen oppløsning har du på laptopen?

 

860m klarer vel en 40-45 average i 1080p på High i Far Cry 3 så det vil vise seg i 4'ern...

Det er 1080p, men planlegger og kjøpe acer nitro/asus til 10k. Ville vært kjekt med pc som håndterte Far Cry 4. Men lurer på om jeg må gå opp ett par tusen over budsjettet mitt. :)
Lenke til kommentar

Kommer gtx 860m til og klare og kjøre far cry 4. På medium/high grafikk, med 60+ fps?

 

Jeg sier GLEM det ;)

 

Så får vi se om jeg får rett eller ei når spillet kommer ut.

 

Man kjøper selvfølgelig ikkje noe laptop FØR det kommer ytelsestester av spillet, og det beste er å vente til selve spillet er kommet ut, om det er det spillet du vil at skal gå best.

Lenke til kommentar

Hadde bærbar gaminglaptop for en del år siden. Etter jeg fikk stasjonær, så innså jeg at ordentlig gaming skjer ikke på laptop. Om du er ute etter grafikk, så kjøper du stasjonær. Klarer du deg med low, medium, high så kan du vurdere en bærbar(selv om det koster MYE mer enn det smaker, som nevnt over her).

 

Som også nevnt, kjøp ikke før du ser ytelsestester i spillet. Da får du jo direkte svar på om skjermkortet takler det eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er eit par videoer på youtube om lenovo gtx 860m og far cry 4 (kan ikke vise link er på ipad) men så er det ein som kommenterer på hver video at han bare får 20-30 fps på alle settings med sin MSI. Hva sier dere, tror dere gtx 860m kan kjøre far cry 4 på medium-high settings med 60+ fps.

Endret av Turbo300
Lenke til kommentar

Skal du ha en gaminglaptop i disse dager er 970m og 980m veien å gå. Får temmelig tynne PCer med 970m. Såvidt jeg har skjønt er det vanskelig å holde 60fps med gtx 980 i 1080p med fulle innstillinger. Tviler da på et 860m. Bare synsing såklart..

ja, venter til Black Friday kanskje det kommer noen tilbud da.
Lenke til kommentar

Er eit par videoer på youtube om lenovo gtx 860m og far cry 4 (kan ikke vise link er på ipad) men så er det ein som kommenterer på hver video at han bare får 20-30 fps på alle settings med sin MSI. Hva sier dere, tror dere gtx 860m kan kjøre far cry 4 på medium-high settings med 60+ fps.

Jeg vil påstå at du bare kan drømme om høy fps på high.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...