AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Heisann Jeg er 24 år og har vært singel hele livet. Jeg har alltid vært ganske dårlig med damer, men har hatt endel flinger opp igjenom. Etter at jeg virkelig trodde jeg fant dama som jeg ville ha en fremtid med, men som det viste seg at jeg bare var en slags rebound greie for har tankene mine løpt helt i spinn. Jeg har begynt å stille spørsmål til meg selv, hva jeg gjør galt, om jeg ikke er attraktiv nok, hva egentlig kjærlighet er osv. Når jeg tenker meg om har jeg vært en rebound for de fleste andre av mine flørter også, felles for ihvertfall alle de attraktive damene jeg har vært med er at de nylig har blitt dumpet eller avsluttet et forhold, de tar veldig mye iniativ og er veldig mye på meg selv om jeg ikke gir den store responsen tilbake. Og de mister interessen etter noen få uker, og hopper da rett på noen andre igjen. Med de fleste av disse jentene har jeg ikke vært ute etter noe seriøst så jeg har ikke brydd meg noe særlig, har alltid tenkt at de mistet interessen pga jeg oppførte meg useriøst, men etter den siste episoden har jeg virkelig begynt å lure. Sikter jeg for høyt? Er det fordi jeg ikke tar noe særlig kontakt med damer selv? Er en rebound en som i utgangspunktet er en uaktuell partner eller er det pga feil grunnlag i datingfasen at ting ikke fungerer over tid? Anonymous poster hash: 598fe...299 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg har alltid vært ganske dårlig med damer, men har hatt endel flinger opp igjenom. Bare jeg som leste "hatt en del finger opp igjennom" ? Du sier du ikke har vist noe veldig respons tilbake. Hva med å prøve det? Hva med å prøve det med hver dame du tror er "the one"? Kan være det klaffer. Man trenger ikke alltid være rebound fordi man kommer inn i bildet rett etter et brudd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 De gangene jeg har sett for meg en fremtid med jenta har jeg selvfølgelig vist interesse tilbake, men allikevel mister de interessen etter noen få uker. De fleste av jentene har jeg ikke sett på som kjærestemateriale uansett og jeg har derfor ikke gjort noe annet enn å "flyte med" og derfor har jeg trodd at det kanskje var mitt manglende iniativ som var årsaken til at de gikk lei. Men nå ser jeg jo at det samme skjer med de jeg faktisk har likt og da begynner jeg å se et mønster. Anonymous poster hash: 598fe...299 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå