Gå til innhold

Grand Theft Auto V får førstepersonmodus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja viss du tar deg tid til alt orket med controller, tv tilkobling ol, men har da ikke vennelisten fra ps4. Så blir uaktuelt uansett :)

Ork? Koble HDMI til forsterker. Kontroller til pc. Done.

Vennelisten min på PS4 er forsvinnende liten sammenlignet med den på Steam. Spiller uansett mest singleplayer eller mot vilt fremmede jeg.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg en PS4 pga. dette denne refreshen samt TLOU remastered. Hadde i utgangspunktet tenkt å droppe denne konsollgenerasjonen men konsoll har fortsatt "førsteretten" på multiplattform og eksklusivitet i spillmarkedet. Tenker derfor å kjøpe en PS4 fremfor å oppgradere PCen min videre (små fremskritt og store kostnader). Kommer nok heller til å downsize PCen fremover.

Det er sikkert 100 ganger flere eksklusiver på PC, greit nok, kanskje de eksklusivene er mindre viktig for deg, men påstanden du kommer med er i overkant generell.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Atw:

PC har tonnevis av ekslusiver hvor de fleste er uinteressant for min del og de som er interessant fungerer godt på min 6-7 år gamle PC så det er ikke noe stress :). Snakker helt klart om de store titlene som denne artikkelen omhandler.

Ser også ut som konsollen igjen vil styre spilkutviklingen på de store titlene i stor grad.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja viss du tar deg tid til alt orket med controller, tv tilkobling ol, men har da ikke vennelisten fra ps4. Så blir uaktuelt uansett :)

Ork? Koble HDMI til forsterker. Kontroller til pc. Done.

Vennelisten min på PS4 er forsvinnende liten sammenlignet med den på Steam. Spiller uansett mest singleplayer eller mot vilt fremmede jeg.

God grunn til og velge pc da, selv har jeg vell 4-5 venner på steam og 40-50 på PSN ;)

Lenke til kommentar

Har det fra før og sett rulleteksten to ganger siden release, men her har jeg lenge vist at det må kjøpes på ps4 også.

Bare de snart kan offentliggjøre RDR2 også, for jeg er sikker på at de holder på med det

RDR2 hadde vært fantastisk'! :)

Amen!

(Kunne tenke meg RDR1 til PC også mens vi er igang.)

Lenke til kommentar

Dette + Oculus Rift tror jeg hadde blitt helt fantastisk. :dribble:

Teoretisk fullt mulig nå å få til med litt mods til PC-utgaven. Dog bør man være forsiktig med å håpe på for mye, det vil aldri bli like bra som det høres ut som når spillet ikke har ordentlig støtte.

Lenke til kommentar

Oi første person, revolusjonerende saker de holder på med her nå, ingen andre har prøvd dette før.

Blir like lite kjøpt nå som før, litt ut med gta etter 3ern kom.

Første gta var saker det også kom 3ern som miksa det litt opp også etter det så er det bare blæææ.

Dummeste jeg har lest i dag. Prøv igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...