Formula90 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hei. Noen som spiller Commander & cocquer på nett? får opp en feil melding når jeg prøver å starte spille med Online. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hm... prøvde å google det, men ser ut til at det er mer komplisert enn jeg trodde. http://www.solvusoft.com/en/files/missing-not-found-error/dll/windows/electronic-arts-inc/need-for-speed-the-run-limited-edition/ssleay32-dll/ Lenke til kommentar
code Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg ser nå at de på siden ikke anbefaler å laste ned denne filen selv på en nedlasting side. Derimot, uten at jeg har spilt C&C har jeg fått tilnærmet lik Error ganske ofte igjennom min tid som gamer. Også 100% av tiden har det funket utmerket å gå til en side hvor man kan nedlaste .dll filer, laste ned denne selv, og legge den på rett plass i windows mappen. Skal ikke være alt for mye jobb dette om du tar sjansen på å laste ned filen fra nett. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 hvorfor anbefaler de ikke å laste ned denne fila? Hvorfor mangler denne egentlig? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det anbeles ikek bare å laste dem ned fordi en .dll fil er avhengig av andre filer for å fungere. Du vet ikke om det er et hetl bibliotek med filer som mangler i tillegg. I dette tilfellet ser det ut at den hører til spillet eller programmet du bruker. Prøv å reinnstallere dem. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I tillegg er det mange .dll-filer som inneholder virus og spyware. Noen steder er det trygt å laste ned sånne filer, men ikke gjør det om du ikke er 100% sikker på at siden er trygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå