AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Halla. Har alltid lurt på hvordan det er å ha en ordentlig kjæreste som tar vare på deg, stiller opp, tja... Dere skjønner Hvordan er det? Og hvordan traff du kjæresten din? Anonymous poster hash: 86190...e0e Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Halla. Har alltid lurt på hvordan det er å ha en ordentlig kjæreste som tar vare på deg, stiller opp, tja... Dere skjønner Hvordan er det? Og hvordan traff du kjæresten din? Anonymous poster hash: 86190...e0e Det er kjempefint, du burde prøve det Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det er helt fantastisk. Å høre en stemme som du absolutt elsker og som elsker deg, som sier at alt vil bli bra...Jeg møtte min online.. hahahaha. Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 hei! Singel nå men , det fine med å ha kjæreste er å ha en å dele hverdagen med Som får deg til å smile med noe så enkelt som å sende en sms osv Min siste kjære sjekket jeg opp ute på byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå