OhEasy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 HAHAH! Fuck off Wenger! Du er så over din prime som trener! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Gjør faktisk ikke så vondt, bare helt latterlig oppgitt. Slutt å slapp av når man leder, fortsett å spill som man gjorde fra starten av. Full gass for helvete. . . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Faen da arsenal. Taper bongen min nå pga dere.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Haha, dette er flaut! FY FAEN! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Da er det kjørt ift 1. plassen i gruppa. Bedre for oss å komme på 3. og EL. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 På tide å få ut den jævla klovnen Mertesacker. Monreal har vært forferdelig idag også. Ramsey elendig. Linjedommeren fortjener lynsjing. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Wenger har faen meg ikke peiling. Gleder meg til den dagen han gir seg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sa jo at byttene er helt på trynet! Wenger er så lite taktisk. Vi sku ha kjørt full blokkade, men nei! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jaja, da blir det fuckings andreplass i år også Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 3-3 slutt. Helt fortjent at vi ikke vinner i dag. Midtbanen og forsvaret vårt er så ubrukelig ræva. Hysterisk at dette laget klarer å kollapse slik gang etter gang. Stryk til Wenger, stryk til alle minus Ox og Alexis i dag egentlig Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ta en jobb på kontoret i Arsenal, Wenger. Du takler ikke nivået lenger. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Rote bort 3-0 hjemme. Haha tragikomisk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Gleder meg til å høre Wenger klage på dommeren etter kampen og sier at det var dommerens feil at vi tapte. Hele laget minus Alexis er en skam. Suger hele gjengen. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Forstår det ikke, enten så holder du tempoet og fortsetter fremover. Eller så parkerer man bussen fullstendig. Idag så ble det bare en daff mellomting, som ender med at Anderlecht fint kan kjøre over oss. . . Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Lagmoralen sank vel betraktelig da første målet kom i mot. (Dommerfeil, men allikevel) Andremålet ødela alt. Gleder meg til Kos er tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå