nkrystad Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 I noen spill er det mulig å velge bl.a. hva slags filtreringsmodus man vi ha. Alternativene er: Bilinear, Trilinear og Antisotropic. Hva er forskjellen på de tre? En annen ting man også kan velge, er antialisering. Alternativene er enten å ikke bruke det, eller å sette det på 2 , 4 eller 6 samples. Hva er forskjellen her? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jo mer du har på jo finere og "smoothere" blir det, og desto lavere fps får du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå