Gå til innhold

iPhone-statue ble til homo-propaganda over natten


Anbefalte innlegg

 

Vær så snill å spar oss for pissprekene deres... Det er mange stater i USA som har tilsvarende lover som i Russland (og bare 11 år siden vi kvittet oss med lignende lover her i Norge), men jeg kan ikke huske at noen id et hele tatt har fremmet det som nevneverdig opprørende.

 

The hypocracy is strong in you all factless sheeps.

 

http://www.washingtonpost.com/opinions/us-hypocrisy-over-russias-anti-gay-laws/2014/01/31/3df0baf0-8548-11e3-9dd4-e7278db80d86_story.html

Joda, vis meg da den russiske ambassade som gjør noe lignende som dette: http://www.foxnews.com/world/2014/06/14/gay-pride-flag-hoisted-above-us-embassy-in-israel/

Nei, ikke det nei..

Så du synes det er mye bedre at folk er "skinnhellige" enn å faktisk stå for det de påstår de står for? Her linker jeg til at det er mange stater i USA som har lignende lover som i Russland, og du peker til et skinnhellig symbolsk handling i form av flaggreising som i grunnen betyr ingen verdens ting?

 

Forstå meg rett her, jeg synes det er flott at folk kjemper for de homofiles rettigheter (noe mange her ikke gjør, alt dere gjør er å skape hat for russere og Russland), men da må det kjempes for dem der disse urettferdighetene eksisterer, og ikke bare påpeke Russland som en djevelstat, som om Russland skulle være symbolet for rettferdighet og hva enn nå annet flott...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du synes det er mye bedre at folk er "skinnhellige" enn å faktisk stå for det de påstår de står for? Her linker jeg til at det er mange stater i USA som har lignende lover som i Russland, og du peker til et skinnhellig symbolsk handling i form av flaggreising som i grunnen betyr ingen verdens ting?

 

Forstå meg rett her, jeg synes det er flott at folk kjemper for de homofiles rettigheter (noe mange her ikke gjør, alt dere gjør er å skape hat for russere og Russland), men da må det kjempes for dem der disse urettferdighetene eksisterer, og ikke bare påpeke Russland som en djevelstat, som om Russland skulle være symbolet for rettferdighet og hva enn nå annet flott...

USA har mange idiotiske og latterlige lokale lover(som mange andre land), men poenget er at når de går frem og foran med noe slikt så viser de at de erkjenner at de har en jobb å gjøre internt og viser at det er lov å tenke på egen hånd. Russland er helt motsatt. Der går ledelsen foran og direkte oppfordrer til diskriminering. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd dersom noen offisielle ansatte valgte å vise at de ikke støtter landets diskrimineringslover på lignende måte. Da hadde de vel fått besøk av disse kjekke karene:

post-10980-0-02014700-1415136514_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

 

 

Leviticus 20:13

ESV / 597 helpful votes

If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.

Leviticus 18:22 ESV / 1,321 helpful votes

You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.

OSV

De som bruker 3. mosebok mot andre følger neppe selv resten av det som står i den samme boken:

-man skal brenne dyr som offer til guden. Presten skal ta ut innvollene og skvette blod rundt alteret.

-man skal brenne brød og korn som offer til guden.

-den som lar håret henge fritt eller flerrer klær skal dø.

-man skal ikke spise hare eller svinekjøtt

-man skal ikke spise skalldyr eller blekksprut

-de som tror de har fått hudsykdom skal få dette undersøkt av en prest

-slitte klær skal undersøkes av en prest

-skitne hus skal undersøkes av en prest som kan rense det ved å drepe fugler der

-man skal ikke bruke klær lagd av forskjellige typer tråd

-voldtekt av slaver er ikke straffbart

-man skal ikke "runde av håret på sidene og rake skjegget i kantene"

-man skal ikke la seg tatovere

-spåkoner skal steines

Nei, de er hyklere hele gjengen. Hvis du først skal være kristen og tro på Guds ord som det er i Bibelen, syntes jeg det står mer respekt av de som er balls to the wall enn de som cherrypicker hva de gidder følge og ikke.

Lenke til kommentar

Det må være litt merkverdig å være så kristen at du sier at "homofile er den største gaven gud har gitt ham", når den samme religionen mildt sagt ikke er så homo-vennlig, hvor guden fremstilles som homofob/anti-homo... :huh:

Finnes like mange religioner som det finnes religiøse.

 

At homofile er kristne er vel like rart som at folk som eter gris er muslimer/jøder.

 

Nærmest alle kan anklages for å bryte sin religions regler. (Og de som ikke gjør det må vi passe oss for)

 

Edit: Den siste linja var bare snarky, det er umulig å følge noen av de 3 store religioner uten å overse en eller annen tolkning.

Endret av Jaybug
Lenke til kommentar

 

Ikke så rart når de har har lover mot slikt da. Da blir det plutselig ikke vanskelig å generalisere, for lover er noe vi nordmenn er vant med reflektere hva folket som helhet ønsker/ikke ønsker.

Vær så snill å spar oss for pissprekene deres... Det er mange stater i USA som har tilsvarende lover som i Russland (og bare 11 år siden vi kvittet oss med lignende lover her i Norge), men jeg kan ikke huske at noen id et hele tatt har fremmet det som nevneverdig opprørende.

 

The hypocracy is strong in you all factless sheeps.

 

http://www.washingtonpost.com/opinions/us-hypocrisy-over-russias-anti-gay-laws/2014/01/31/3df0baf0-8548-11e3-9dd4-e7278db80d86_story.html

 

 

Hvor godt har du lett etter at folk er negative til dustete lover angående homofilil i stater i USA? Jeg synes det er ganske lett å finne motstand mot dette.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, de er hyklere hele gjengen. Hvis du først skal være kristen og tro på Guds ord som det er i Bibelen, syntes jeg det står mer respekt av de som er balls to the wall enn de som cherrypicker hva de gidder følge og ikke.

Det er faktisk 2 hakk værre enn det.

 

De forventer at andre som ikke tror på den magiske boken skal følge noe som står der mens de selv ikke bryr seg om å følge det som står i boken de påstår de selv følger.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor rasskjørt Russland er. De sliter virkelig vanvittig på endel områder.

Mer enn nok nedlatende homse kommentarer her også på TEK forumet. (skrevet av nordmenn)

At loven er innført i Russland handler mer om hvem som sitter på makten. Ikke hva den generelle befolkningen mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da ekstremt få som har et velfungerende demokrati. Om noen. Hvis velfungerende betyr at folk faktisk stemmer, at de vet HVA de driver med når de stemmer, osv. Har en følelse av at folk ser "MINDRE SKATT" og tenker "JA! JEG ER MED!", ikke "hvordan affekterer dette kuttet Norge økonomisk ift Kina basert på prosjektert handelsanalyse om ti år?". Fordi folk kan ikke nok om "å drive et land" til å ha en mening som er basert på noe reelt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...