Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ny Asus laptop hårrivende treg.. hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, se der, nå har jeg brukt pc'en i et par dager og den fungerer betydelig bedre! Har til og med slått på brannmuren igjen. YT-videoer i 720p kjører problemfritt selv med flere browsere og mange faner, samt en haug andre programmer kjørende. Vet ikke hva som gjorde utslaget, men mistenker antivirusprogrammene jeg først hadde. Nå kjører jeg som sagt avast. Tusen takk for veldig rask og god hjelp, hadde aldri klart dette alene!

:)

Lenke til kommentar

OPPDATERING

Som sagt så fungerer pc'en mye bedre nå, men vi kom plutselig på en ting - den trådløse musen jeg har brukt har sambo hatt problemer med tidligere og måtte bytte ut, fordi den brukte samme frekvens på det trådløse nettverket. Musen er av merket andersson. Står ikke noen flere detaljer på den enn 2.4GHz.. Uansett, så snart vi trakk ut usb-pinnen til den så gikk hastigheten opp til det dobbelte! Det er helt utrolig at en trådløs mus kan skape så mye trøbbel. Hadde vært typisk om jeg hadde sendt inn pc'en også fant de null feil på den, men så snart jeg fikk den tilbake var det samme styret. :p

Noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar

OPPDATERING

Som sagt så fungerer pc'en mye bedre nå, men vi kom plutselig på en ting - den trådløse musen jeg har brukt har sambo hatt problemer med tidligere og måtte bytte ut, fordi den brukte samme frekvens på det trådløse nettverket. Musen er av merket andersson. Står ikke noen flere detaljer på den enn 2.4GHz.. Uansett, så snart vi trakk ut usb-pinnen til den så gikk hastigheten opp til det dobbelte! Det er helt utrolig at en trådløs mus kan skape så mye trøbbel. Hadde vært typisk om jeg hadde sendt inn pc'en også fant de null feil på den, men så snart jeg fikk den tilbake var det samme styret. :p

Noen som har vært borti dette før?

Klag på musen å få den bort fra markedet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...