Bofur Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jupp! Tenkte meg at det gikk an å bruke min kjære Dremmel, men går det ikke med en zilion skjæreskiver da? Aluminium spiser vel bare opp skivene eller? Ang. all den andre dritten som blir diskutert på den tråden. Bahhh at dere gidder. Beste hadde vært om alle hadde ignorert BenSin. :nice: Har sett noen tråder hvor det er konsekvent er unnlatt å svare på piss preik. Det provoser den som er ute etter å lage bråk mye mer, enn om vi begynner å krangle med de som starter kvalm. Blir liksom ikke lagt merke til da vøtt :ide: Bråkemakere får jo da ikke oppnådd det de er ute etter Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Enig med deg.. (Det med BenSin) Zalph brukte skiver som det står "Re-inforced" ettelleranna etter på.. Bare gå i jernvarebutikken din å spør så har dem sikkert! Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Stilig! Har du god plass mellom plata hk'et er festet på og døra? Siden du fikk plass til et kald katode lys? Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Stilig! Har du god plass mellom plata hk'et er festet på og døra? Siden du fikk plass til et kald katode lys? Hvis du mener på den siden pentagrammet er så var det akkurat plass til den. På andre siden; Seff Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 zalphon, du har god styring på dremmeln... venter selv på en... og kabinettet var tøft til tross for hva noen andre mener her Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Stilig mod, Likte spesielt vifta i fronten. Morro å se at noen tør å legge ut bilder av det de har gjort. Det er det som gjør det så morro å komme inn her på forumet. Er bare litt nyskjerrig på pcen til bezin, har aldri sett noen bilder av den, den må være tøff. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nei...det er sikkert en umodda compaq... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 BENSIN... kom med bildet da!!! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 BENSIN... kom med bildet da!!! Hva? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 vi vil ha bilde av kabissen din med innhold Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 vi vil ha bilde av kabissen din med innhold Hvilket av de? Har ikke kamera eller side å legge bilder ut på. Har bare kamera på mobilen. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 begge da... lån et kamera av noen Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 begge da... lån et kamera av noen Hvorfor skulle jeg gidde det? Tror du jeg legger to pinner i kors for å bevise deg noe? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 siden du har så mye på hjertet, hadde det vært bra å se hvordan du selv mener det burde gjøres... Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Plz lag en egen post om dette da Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Pent utført, litt for mye farger for min smak, men. Pentagrammet var bra gjort, men det hadde vel kanskje vært lurt og legge over maskerings-teip, så du hadde bommet og slipt bort litt av lakken. Hva brukte du for å lime på dekslene på cd-drevene forresten? Prøvde med superlim selv, men det datt av i løpet av en uke.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 veldigt godt gjenomført den stjerna men jeg liker veldi godt praktiske/små/detaljerte moder (har du gjort noen?) Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 veldigt godt gjenomført den stjerna men jeg liker veldi godt praktiske/små/detaljerte moder (har du gjort noen?) Hmm, hva legger du i det da? Forslag forresten? Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Pent utført, litt for mye farger for min smak, men. Pentagrammet var bra gjort, men det hadde vel kanskje vært lurt og legge over maskerings-teip, så du hadde bommet og slipt bort litt av lakken. Hva brukte du for å lime på dekslene på cd-drevene forresten? Prøvde med superlim selv, men det datt av i løpet av en uke.. Jeg brukte kontaktlim Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Syns det ble fett med pentagramet jeg mm, kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå